2013/10/16

Gotowa na jesień/zimę :)

Z cyklu "Idę tylko po prezent dla babci". Zobaczcie jak skończyło się tym razem :) 


O jesiennym płaszczu myślałam od kilku miesięcy. Ten z mieszanki wełny i kaszmiru zachwycił mnie od razu. Póki co macam sobie go w domu (jaki miękki), ale pewnie niedługo będzie miał swój debiut.



Płaszczyk na modelce:


Do kompetu dobrałam sobie rękawiczki ze skóry z wyściółką z wełny.



Czapka z domieszką angory z C&A.


Jesienią i zimą moje włosy są jeszcze bardziej wymagające, dlatego zdecydowałam się wrócić do mojego ukochanego szamponu z L'occitane. Ostatnie zdrady z Aussie niestety nie wyszły im na dobre.



I ostatni przystanek - Sephora, w której chciałam kupić prezent dla babci. Oczywiście nie skończyło się tylko na nim - skorzystałam z ostatniego dnia 20 % zniżki na wszystko.



Róż w kremie w kolorze Inspiration.

W planach mam jeszcze zakup jakiś butów na zimę - chyba postawię na praktyczne Emu :)

29 komentarzy:

  1. płaszczyk piękny ale te rękawiczki mmmmm cudowne

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny płaszczyk:) A z różu w kremie Chanel będziesz bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszcz jest genialny. uważam, że beżowy płaszcz to nieśmiertelna klasyka

    OdpowiedzUsuń
  4. Krój płaszcza mi się nie podoba, ale materiał jest boski, nawet na zdjęciu widać ten cudowny, delikatny połysk. Ostatnio widziałam w TK Maxx całkiem niezły, taliowany, bakłażanowy płaszcz ze 100% kaszmiru...z obrzydliwą, źle wszytą podszewką z najgorszej, najbardziej szeleszczącej wersji poliestru. Nie wiadomo śmiać się czy płakać;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie piękne, wszystko :) rękawiczki - jako mój niezbędnik już od września najbardziej przykuły mój wzrok :) cudowne są :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Płaszcz bardzo ładny, rękawiczki świetne. Czy możesz zdradzić ich cenę?

    OdpowiedzUsuń
  7. niedawno kupiłam podobny płaszczyk:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zakupy :)
    Róż wygląda pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny płaszcz, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam ten płaszcz, przechodziłam kolo niego... ale, że mam juz kamelowy wełniany płaszcz podarowałam sobie. Rekawiczki piekne, nawet na zdjeciach widac z jak dobrej skory sa wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rękawiczki bardzo ładne i oryginalne ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne zakupy, płaszcz bardzo elegancki. dziś u mnie o tym kremiku.

    OdpowiedzUsuń
  13. Płaszcz piękny, ale ja na jesień szukam czegoś ze stójką i kapturem, inaczej marznę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. uniwersalne ubrania super:) pokaż koniecznie ten róż na policzkach

    OdpowiedzUsuń
  15. pierwszy raz, az tak bardzo podobają mi się czyjejś rękawiczki :) są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Rękawiczki bardzo przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Massimo, szkoda że ceny mają tak zabójcze :(

    OdpowiedzUsuń
  18. płaszcz jest piękny! Rękawiczki też:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piekny plaszcz :-) rozyk z chanela mam, a nawet trzy :-*

    OdpowiedzUsuń
  20. Płaszcz jest fantastyczny :) Może dotrwa do wyprzedaży, to duże szanse że się na niego skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń