2011/03/11

Here comes the bride ;)

My bridal dress (for a civil ceremony)



Notte by Marchesa




Co u mnie? Kupiłam sukienkę na ślub :) Jakoś nigdy nie pociągały mnie typowe ślubne, księżniczkowe suknie (choć muszę przyznać, że niektóre są piękne!), dlatego bardzo na rękę jest mi fakt, że biorę tylko ślub cywilny i mogę kupić sukienkę, którą z pewnością wykorzystam jeszcze w przyszłości. Stwierdziwszy, że jako pełnoprawna panna młoda (czytaj kościelna ;p) musiałabym wydać na długiego, bezowego, falbaniastego potworka sporą sumę, to ustaliłam dosyć duży budżet na sukienkę do cywilnego ;) (kierowałam się również piekielną potrzebą, która towarzyszy mi od jakiś 4 sezonów Gossip Girl, by choć raz być jak Blair i odpakować z kokardowego pudła cudowną sukienkę z wysokopółkowej firmy ;) Jak postanowiłam tak też uczyniłam i teraz czekam pełna ekscytacji na przesyłkę ;)  Hmmm...co by tu jeszcze... zdałam w zimowej sesji CAE przez co moja motywacja do pisania postów po angielsku spadła dramatycznie. Ciągle odkładam początek pisania pracy magisterkiej - a praca będzie o psychopatach, więc powinno być ciekawie, no ale na dysfunkcję motywacyjną nic nie poradzę. W ramach kompensacji za ciągłe lenistwo mam w zamiarze zapisać się na jakieś kursy - póki co mam kurs analizy zeznań świadków.

Odkryłam w sobie niesamowite pokłady bytu kury domowej - uwielbiam gotować, sprzątać mniej, ale dbanie o dom sprawia mi niesamowitą satysfakcję ;)

aaaa...a do sukienki marzą mi się malinowe dodatki ;)



xo xo :)

5 komentarzy:

  1. już się nie moge doczekać, żeby zobaczyć się w tej sukni!! :)
    jesli nie dostałaś zaproszenia do mojego bloga proszę o maila na adres magda13021986@wp.pl :) tylko prosze podpisz się :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. wow. super! a kiedy ślub? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna jest!!
    moja suknia nie jest bezowym, falbaniastym potworkiem... no może zgodzą się ze jest za sporą sume :p
    ale rozumiem o czym mówisz...też takiej nie chciałam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest. Jestem pewna, że będziesz w niej super wygldać no i poczujesz się jak Blair;)).
    Ze mną nie ma szans, że wydam dużą sumę na suknie ślubną, najchętniej, to bym wypożyczyła i oddała na drugi dzień;))).

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jest! Malinowe dodatki będą jak najbardziej pasować :) gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń