2012/07/10

Glossybox: lipiec

Tradycyjnie już dzień po wszystkich pokazuję pudełko Glossybox. Jeśli już ktoś widział i nie chce się denerwować, to proszę nie czytać dalej :) Lipiec okazał się miesiącem "na bogato" - myślę, że osoby które zrezygnowały z subskrypcji po czerwcowym nieudanym pudełku, mogą pluć sobie w brodę. Tym razem wartość zawartości przekracza ponad trzykrotnie cenę wyjściową pudełka. Jestem baaaardzo zadowolona ;)





Siquens Prevention Krem pod oczy - 15 ml pełen wymiar

Nouveau Lashes Mascara w kolorze czarnym, pełen wymiar

Uber Hair Maska do włosów, 25 ml 

Lierac Żel pod prysznic 30 ml

Me Me Me  Lakier do paznokci 5 ml
Łączna wartość produktów to: 163,77 zł

Jeśli jesteście zainteresowane subskrypcją - zapraszam na stronę Glossybox. 




GLOSSYBOX.pl


11 komentarzy:

  1. ja dostałam swoje pudełeczko z dokładnie taką samą zawartością jak ty - zobacz u mnie na blogu :)

    bo wiem, że była jeszcze druga wersja z cieniem zamiast tuszu i innym lakierem...



    Pozdrawiam serdecznie

    Marcelka Fashion BLOG



    :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. kolejna świetna wersja pudła, szkoda, że nie mogłam zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nawet fajne, ale mnie jakoś nie powala, tylko jestem ciekawa tego kremu pod oczy, będziesz używać?

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie zaden box jeszcze nie powalił, ten tez nie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem zachwycona moim boksem! Zawartość nieco inna niż u Ciebie (cień + wybielający lakier do paznokci) oraz booooski dodatek- voucher na 80zł do gabinetu kosmetycznego w moim mieście :) Czaaaad!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo a to coś nowego. Widzę, że nie każda z Was ma to samo w pudełku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne te kosmetyki :) Znowu mnie sie te pudełeczko spodobało :)
    Pozdrawiam, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no mnie też nie powaliło, chociaż co raz częściej myślę czy sobie boxa nie zamówić :) poczekam jeszcze ze 2 boxy i się może zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam ten lakier;) glossyboxa nie zamówiłam w lipcu i nie żałuje;P kupie sobie coś za te 49zł:)

    OdpowiedzUsuń