2012/08/23

Top model - Daphne Groeneveld

Chyba ciężko będzie znaleźć bardziej charakterystyczną twarz modelingu niż Daphne Groeneveld. Ta 18-letnia Holenderka szturmem zdobyła świat mody stając się ulubienicą m.in. Donatelli Versace. Nic dziwnego jej ogromne, wydęte usta i melancholijne spojrzenie na długo pozostają w pamięci :)

lifeaficionada.tumblr.com
H&M kolekcja jesień 2012

Vogue Russia

Dsquared2 F/W 2012

Self Service Magazine

Roberto Cavalli

Love Magazine
W Magazine

Numero 

I na koniec mała ciekawostka ;p

Zdjęcie pochodzi z ... Vogue Italy. Sesja: Haute Mess

17 komentarzy:

  1. a mnie się te je usta w ogóle nie podobają!

    OdpowiedzUsuń
  2. przesliczna jest

    kawkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nią zachwycona nie jestem. na większości zdjęć ma też strasznie duże brwi - nie podoba mi się to. Za to świetnie wygląda w Numero.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wytypowałam Cię do TAGu. Zapraszam do siebie po pytania:)
      http://wyprobujsama.blogspot.com
      pozdrawiam!!

      Usuń
  4. ma mega duże usta;) ale dodają jej uroku, a brwi naturalne są teraz jak najbardziej pożądane;)

    OdpowiedzUsuń
  5. a mnie urzekła w reklamie Dior Addict:)uwazam, że jest śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ciekawa uroda, ale nie ładna. TYLKO ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  7. te jej usta, to mnie troszkę przerażają :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Charakterystyczna, ale mam wrazenie, ze na niektorych zdejeciach jeszcze bardziej powiekszaja jej usta,a dokladnie mowiac na portretach, bo na zdjeciach w calosci nie rzuca sie to az tak w oczy.

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam ją! jest cudowna w kampanii Diora Dior Addict! na pewno zajdzie daleko w modelingu :) mysle ze takie charakterystyczne modelki lepsze od tych klasycznych piekności - jedna podobna do drugiej. Wyróżniające sie twarze jak Daphne czy np Lindsey Wixson są o wiele bardziej interesujace i przyciagajace wzrok.

    OdpowiedzUsuń
  10. niepospolita to napewno :)bardzo ciekawa uroda

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie odstraszają te jej usta xD Oczy ma bardzo ładne, jednak usta... nie, nie, nie :P

    OdpowiedzUsuń
  12. oto wspanialy dowod na to ze modelka nie musi byc ladna tylko charakterystyczna, wg mnie typowa brzydula, ale zostajaca w pamieci, jednak zdecydowanie bardziej wole klasyczne pieknosci :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Do you have a spam problem on this site; I also am a blogger, and I was wondering your situation;
    we have created some nice practices and we are looking
    to trade strategies with others, why not shoot me an email if
    interested.
    Here is my website my article express reviews

    OdpowiedzUsuń