2013/08/07

Chanel Scintillantes 151

Już kilka razy pisałam, że błyszczyki i szminki Chanel to moje ulubione mazidła do ust. Ostatnio do mojej kolekcji dołączył Chanel Scinttillantes o numerku 151 (Aragonte).


Jest to bardzo jasny złoty beż z milionem opalizujących na fiolet/róż drobinek. Cudo! Zobaczcie same :)





Tak prezentuje się na zdjęciach reklamowych:


A tak na moich ustach:


Jak Wam się podoba ? :) 

Kilka z Was pisało do mnie w sprawie wyników konkursu L'oreal. Przepraszam Was dziewczyny, ale nie wyrobiłam się w zeszłym tygodniu z wynikami. Obiecuję, że pojawią się na 100 % do końca tego tygodnia :) 

14 komentarzy:

  1. łał, ale błyskotek. przepięknie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda prześlicznie
    podobają mi się te delikatne drobinki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam szminki i błyszczyki Chanel. :) Ostatnio także polubiłam YSL. :) Błyszczyk pięnie wygląda na ustach. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię te błyszczyki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię błyszczyków z drobinkami, ale ten bym brała, śliczny jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne wykończenie, ta gra drobnek w rożnych odcieniach niesamowicie wygląda. Uwielbiam szminki Chanel, używać blyszczyków jeszcze nie miałam przyjemności:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie podoba mi się ani trochę, ale może dlatego, że ja nie lubię błyszczyków ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. nie przepadam za mieniącymi się drobinami, ale ten tutaj błyszczyk wygląda świetnie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za tego typu błyszczykami. Preferuję wyraziste kolory pozbawione drobinek:)

    OdpowiedzUsuń