2013/08/02

Zużycia: lipiec 2013

Aż nie chce mi się wierzyć, że następne zużycia będą już po moim urlopie! Jak ten czas leci :) 

Lecimy tymczasem z lipcem!



Express body scrub&mask - Bardzo fajny relaksujący peeling-maseczka z Sephory. Pełna recenzja: klik


Isana Kokosowy żel pod prysznic - tani i przyzwoity, choć jak dla mnie zbyt mało kokosowy.


Lush Eau Roma Water - bardzo fajna, relaksująca mgiełka do twarzy. Moja skóra bardzo ją polubiło - napięcie znikało od ręki!


Rexona Pure Protection - działa :) Cóż więcej pisać.


Revitacel facial cream scrub - ta lepsza część zestawu z Revitacell. Pełna recenzja: klik


L'occitane Pivoine Flora - lekki krem do rąk na codzień o pięknym kwiatowym zapachu.


Sweet Secret Słodkie Trufle i Migdały - w końcu w tym miesiącu dobiłam resztkę tego produktu. Pełna recenzja: klik.


Balea Young - kolejny żel z Balei. Uwielbiam !


Alterra Chusteczki do demakijażu - moje ulubione! Tanie i skuteczne.


Zmywacz bezacetonowy o zapachu czekolady - cóż...dodam, że bardzo chemicznej czekolady.


Dove Gofresh - eee nie kupię więcej, zapach mnie denerwował i jednak wolę kulki ;)

Jak widzicie w lipcu nie próżnowałam :)

16 komentarzy:

  1. gratuluję denka, staram się zużywać ale w tym miesiącu kiepsko z tym u mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z kolei uwielbiam zapach granatu w dove :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W dezodorantach też wolę kulki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj, chusteczki z Alterry na wyjazd by się przydały :) ciekawi mnie też ten czekoladowy zmywacz - nie cierpię tego normalnego zapachu, może nawet chemiczna czekolada będzie od niego lepsza?

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubiłam ten kokosowy żel Isana :) Baleę uwielbiam, na tą wersję niestety się nie załapałam :(

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne te zużycia, nic z tych kosmetyków nie miałam, czas nadrobić zaległości :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne denko, lubię żele isana:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakiś czas temu używałam tych chusteczek Alterra. Mają śliczny zapach, jednak moim zdaniem są zbyt suche.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam chusteczki dla dzieci, ale chyba muszę właśnie spróbować takich :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również uwielbiam te chysteczki z Alterry, ale używam ich do tonizowania twarzy, nie do demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dla mnie Isana też jest za mało kokosowa

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używałam żadnego z powyższych. Ale krem zapach kremu do rąk mnie zaintrygował :)

    OdpowiedzUsuń