2013/07/08

F&F Lip Colour - Penny Lane

Dość dawno temu pokazywałam Wam moje zakupy z kolorówki F&F. O ile cienie okazały się sporym niewypałem, o tyle pomadka, szczególnie ta w odcieniu Penny Lane, stała się hitem mojej kosmetyczki. Zapraszam na recenzję.



Kilka słów o produkcie

For the perfect satin finish, F&F lip colour has a true colour and moisture balance. In a gorgeous shade called Penny Lane, it glides on smoothly and evenly for a glamorous, long lasting finish.
(informacja z strony Tesco)

Cena: ok.20 zł

Kolor Penny Lane to piękny przygaszony koral z nutą chłodnego, brudnego różu.






Moja opinia o produkcie

Chciałabym się do czegoś przyczepić, ale no nie mogę! Podoba mi się absolutnie wszystko. Od opakowania - ładne, matowe czarne z ochronnym kartonikiem, czego chcieć więcej - po właściwości szminki. Pomadka ma kremową konsystencję, gładko sunie po ustach. Nie podkreśla suchych skórek, sama również ich nie powoduje, bo nie zauważyłam żadnego przesuszu po jej stosowaniu. Trwałość - do 4-5 h, pod warunkiem że nie jemy, pić możemy ;) Myślę, że za taką cenę absolutnie nic więcej od szminki nie możemy wymagać. Rewelka :)

Miałyście już jakieś kosmetyki z F&F?

16 komentarzy:

  1. nawet nie wiedziałam, że F&F ma kolorówkę :) Mimo, że nie mój kolor to wykończenie i prezencja na ustach bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też nic o tym nie wiem, ale szminka baaardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny odcień, nie spodziewałabym się tak dobrej jakości po F&F :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę się rozglądnąć za kolorówką w F&F ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczny kolor, idealny na lato :) dobrze zrozumialam ze znajde ją po prostu w Tesco? :D
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam ;) www.czarna-mala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam pojęcia, że F&F ma w swojej ofercie kosmetyki!
    piękna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi udało się zgarnąć te pomadki za całe 7,50. Posiadam łącznie 4 - Penny Lane też :) Nie sądziłam, że z pomadką na ustach będę się czuła tak dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie kolory na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor jest piękny, nie widzialam kosmetyków F&F

    OdpowiedzUsuń
  10. nie wiedziałam, że F&F ma kosmetyki kolorowe. Kolor mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. też ją mam i bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale cudo!
    szkoda, że u mnie nie ma kolorówki F&F :(

    OdpowiedzUsuń