2013/07/12

Nowości

Ten tydzień był dla mnie szczególnie hojny pod względem paczek. Jak to zwykle bywa, nastąpił skomasowany atak kurierów w jeden dzień, który niemal przyprawił moją mamę o zawał. Dostałam tylko telefon "Boże, coś ty dziecko znowu pozamawiała". Ostatecznie, mama również była zadowolona, bo część rzeczy trafiło do niej w prezencie. Jak dobrze mieć córkę blogerkę :) 



Na stronie http://www.streetcom.pl/ mój blog zakwalifikował się do testowania nowości L'oreal - Revitalift Laser X3. Jako, że produkty przeznaczone są dla kobiet +35, testować je będzie mamita ;)

W pudełku znalazłam:


Regenerujące Serum Anti-Age


Krem Anti-Age Głęboka regeneracja na dzień

W zeszłym tygodniu otrzymałam również maila z propozycją współpracy z marką Ireny Eris. Nie zastanawiałam się długo i tym samym dołączam do grona Erisek. Firma nie kazała mi długo czekać i już kilka dni po mailu zawitały u mnie dwa ogromne kartony pełne kosmetyków. Część powędrowała do mamy, część do koleżanki. Spodziewajcie się również rozdania ;)

Zobaczcie ile dobroci :) 











I jak tu nie mieć dobrego humoru ? :) 

14 komentarzy:

  1. świetne paczki, nie dziwie się, że jest dobry humor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ze wszystkich prezentow najbardziej podoba mi sie filizanka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ah takiej paczuchy to pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń
  4. Bedąc na miejscu Twojej mamy chyba też byłabym bliska zawału :)
    Fantastyczne paczki, mam nadzieję, że mama będzie zadowolona z kosmetyków loreal a Ty z
    giftów od Ersek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ahh ino pozazdrościć
    super! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super paczki! gratulacje :) czekam na Twoje opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo jestem ciekawa działania kosmetyków antycellulitowych Lirene

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale dużo tego! Ja nie wiedziałabym jak się za to zabrać :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Paka od Dr Irena Eris rozwaliła pół blgosfery to się nazywa podejście do blogerek, pełen profesjonalizm!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile nowości. Przyjemnego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  11. Imponująca przesyłka i to jeszcze od tak porządnej firmy! :)

    OdpowiedzUsuń