2013/07/24

Nowości w kosmetyczce

Tak to już mam, że jak się kończy to wszystko na raz :) W tym miesiącu ostatnie tchnienia wydają z siebie podkład i puder, toteż kuszona promocjami skierowałam swe kroki do perfumerii, by wybrać godnych następców. Co wylądowało w mojej kosmetyczce i dzielnie czeka na swoją kolej?



Jako puder wybrałam sypki Diorskin Nude w kolorze Cameo (022). Można go stosować samodzielnie jako bardzo lekki podkład lub jako puder wykończeniowy.



Nad podkładem dumałam długo, długo. W końcu wybrałam - Lancome Teint Idole Ultra 24h w odcieniu 01.

Co sądzicie o tych produktach? Macie jakieś doświadczenia? 

15 komentarzy:

  1. Ani jednego ani drugiego nie miałam, ale koleżanka była z tego podkładu bardzo zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem jak u Ciebie się sprawdzi ten podkład z Lancome bo kręcę się już obok niego jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam okazji jeszcze używać

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś używałam podobnego podkładu Lancome i pudru Diora też. Rewelacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O podkładzie słyszałam wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powala mnie estetyka tego bloga!
    A co do kosmetyków - będę mogła sobie na takie pozwolić, kiedy będę samodzielnie zarabiać :) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiałam sie kiedyś nad zakupem tego podkładu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już same opakowania robią wrażenie. O takich perełkach mogę tylko pomarzyć, może za parę lat... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten podkład Lancome, świetnie się u mnie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem bardzo ciekawa jak się sprawuje ten puder :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widze ze masz diorskina w straszej edycji opakowania, tz pudelko jest nizsze, bo jest bez pedzelka. Sprawdz date produkcji na checkcosmetics

    OdpowiedzUsuń
  12. Produkty jak najbardziej trafione:)Uwielbiam ten puder Diora.

    OdpowiedzUsuń