2014/03/16

Sneak peek

W końcu weekend, który całkowicie mogę przeznaczyć na leniuchowanie. Nawet trudno zliczyć mi ilość godzin, które spędziłam w łóżku na błogim śnie. Odyspiam, nadrabiam zaległości filmowo/serialowe, daje odpocząć swojej skórze od makijażu - tego potrzebowałam. Pomiędzy jedzeniem a leżeniem, miałam również czas by stworzyć treści na przyszły tydzień. Zobaczcie o czym przeczytacie już od jutra.


 Już jutro słówko o suplementacji - drinki kolagenowe. Czy podziałały na moją skórę?


W środę nowe buty...Tak dobrze widzicie, ostatnio przybyły kolejne dwie pary.


W piątek nastroimy się na weekend. Fit-weekend.

W kończącym się tygodniu postów niestety było jak na lekarstwo. Cierpię na przewlekły niedoczas.
  • Nowe lakiery od Deborah Lippmann -> klik
  • Syberyjskie skarby do włosów -> klik
  • Kontrol sebum i błyszczenia w wykonaniu Pharmaceris + mały konkurs -> klik
Miłej niedzieli!



3 komentarze: