2013/12/16

Shinybox: Grudzień 2013

Shinybox jest idealnym 'uzmysławiaczem' tego jak szybko czas płynie - całkiem niedawno cieszyłam się listopadową zawartością (recenzje jeszcze w tym tygodniu!), a tu już kolejna niespodzianka zapukała do moich drzwi. Grudniowe pudełko jak nietrudno się domyślić to edycja świąteczna. Jest na bogato - praktycznie same pełnowymiarowe produkty :) 



Anatomicals Help The Paw - produkt dobrze mi znany. Jego recenzję mogłyście przeczytać na blogu jakiś czas temu: klik


Organique Mild Cleaner Gel - kosmetyki Organique zawsze z chęcią wypróbuję. Łagodny żel do oczyszczania twarzy na pewno pójdzie w stały ruch już w tym miesiącu. 


Marion Bibułki matujące - przyznam szczerze, że nie używam tego typu produktów. A może powinnam :) ?


KeraBond 3-fazowa rekonstrukcja włosa - jestem mega ciekawa tego produktu. Gruntowna odbudowa to coś co na pewno przyda się moim włosom!


L'oreal Glamshine - myślę, że to produkt akurat bardzo dobrze znany wielu z nas :) Lubię tę serię błyszczyków, z chęcią więc przygarnę kolejny kolor. 

Wartość produktów z pudełka: 146 zł

Zadowolone ? ;) 

13 komentarzy:

  1. Myślę, że całkiem w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  2. spoko zawartosc, chociaz ja nie jestem przekonana do pudelek, ale w uk jest jedno za 7 funtow moze kiedys kupie ehhe

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna zawartość, może się kiedyś skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolorek blyszczyka mi sie podoba- ciekawie jak na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Thank you, Ive recently been looking for information about this subject matter for ages and yours is the best Ive found so far.
    addicting online games

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedynie błyszczyk mi nie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się ten box spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej zaciekawiły mnie bibułki! No, w sumie żele z Organiq też bym nie pogardziła! Czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  9. zawartość tego pudełka jest bardzo fajna :) z wszystkich kosmetyków byłabym zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa tego błyszczyka z loreal bo mają dość sporo różnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na swój:) wczoraj zamówiłam rozczarowana glossy

    OdpowiedzUsuń