2013/12/02

Zużycia: Listopad 2013

Kolejny miesiąc za nami, kolejne kosmetyki w koszu - jak tu nie mieć refleksji dotyczących przemijania! No jak !?


Le Petit Marseillais- nawilżające mleczko pod prysznic z migdałami i miodem. Przepiękny zapach, świetne właściwości nawilżające. Uwielbiam kosmetyki LPM!


Johnson's Baby Plyn do mycia ciała i włosów - sprawdził się dobrze w trakcie wyjazdów. Uważam jednak, że kosmetyki Johsonsa są bardzo mocno perfumowane. Chyba nie zdecydowałabym się użyć ich na dziecku , gdybym je miała :) 


Eucerin Olejek Pod Prysznic - bardzo fajny produkt. Przyjemny zapach i bardzo dobre nawilżanie. Szybko poprawia stan skóry. Na pewno jeszcze po niego sięgnę.


Lirene Żel myjąco-peelingujący  - pełna recenzję znajdziecie tutaj.


Alterra Milch&Rose - mydło do rąk z edycji limitowanej. Zapach niestety nie powalił - zdecydowanie kwiatowe wonie nie są dla mnie :)


Balea Peeling pod prysznic "Indian Chai" - pełna recenzja tutaj.


Vichy Soothing Anti-Perspirant - wydajny i bardzo dobry produkt. Nie powoduje podrażnień i zapewnia 100 % ochrony.


Dermika Zmysłowy Peeling Kwiatowy do Ciała - po raz kolejny podkreślam. Kwiaty to nie moje zapachy! Jestem na nie :) 

Jak Wam poszedł listopad ?:) 



16 komentarzy:

  1. Le Petit Marseillais - Gdzie można kupić produkty tej firmy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa ;)

      Usuń
    2. Akurat te przywiozłam z Francji, ale są dostępne na stronie: http://charme-de-provence.pl/

      Usuń
  2. świetne zużycia, nie miałam nic z tych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię Vichy, ale ten z zieloną nakrętką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy ten Vichy Soothing Anti-Perspirant ma jakiś zapach. Używam tego zielonego i mimo cudownego działania jego zapach zaczyna mnie już drażnić. A olejek z Eucerin wręcz uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jonhson są okropne dla dzieci, szczególnie dla mojego dziecka

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam tylko ten peeling z Balea i bardzo lubiłam :)
    Natomiast ciekawią mnie produkty myjące z LPM.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam żadnego z tych produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kusi mnie ten olejek do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  9. brawo, gratuluję denka, kolorowe

    OdpowiedzUsuń
  10. Listopad przeleciał jak szalony! Z pośród Twoich denek znam ostatni produkt,nie pamiętam już zapachu, ale był bardzo bardzo delikatny, więc raczej nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie przygarnęłabym olejek pod prysznic z Eucerin :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja posiadam z tych kosmetyków tylko kwiatowy peeling do ciała firmy Dermika i jestem z niego bardzo zadowolona. Zapach kwiatów mi akurat nie przeszkadza a sam efekt działania peelingu jest rewelacyjny. Skora po użyciu jest niesamowicie gladka, przyjemna w dotyku. Martwy naskórek jest osunięty ale skora tym samym nie jest podrażniona. Peeling jest wydajny - polecam :)

    OdpowiedzUsuń