2013/10/25

Lirene Żel Myjąco-Peelingujący

Ostatnio zachwalałam Wam żel do mycia twarzy Pharmaceris. Dziś przybywam do Was z kolejną recenzją produktu do twarzy ze stajni Eris. Tym razem coś dla osób +20 żądnych pobudzenia. Pobudzające hiszpańskie flamenco z pomarańczą, anyone?


Kilka słów o produkcie

 Żel myjąco - peelingujący do twarzy z serii Youngy 20+ jest odpowiedni dla wszystkich typów cery; szczególnie polecany dla osób młodych 20+. Chciałabyś pobudzić swoje zmysły i przenieść się na skapane w słońcu hiszpańskie wybrzeże? Żel myjąco-peelingujący do twarzy dostarczy Ci energii na cały dzień i zadba o odpowiednią pielęgnację Twojej skóry. Urzekająca formuła żelu z nutą hiszpańskiej pomarańczy oraz drobinkami peelingującymi zapewnia prawdziwą eksplozję świeżości, dokładne oczyszczenie skóry, a unikatowe składniki zapobiegają uczuciu suchości i ściągnięcia skóry po umyciu.

Cena: 15 zł za 150 ml

 Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Acrylates Copolymer, Alcohol Denat., Triethanolamine, PPG-26-Buteth-26, Coco-Glucoside, Propylene Glycol, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Disodium EDTA, PEG-18 Glyceryl Oleate / Cocoate, PEG-120 Methyl Glucose Trioleate, Sodium Salicylate, Synthetic Wax, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Extract, Ethylhexylglycerin, Sorbitol, Lens esculenta (Lentil) Seed Extract, Caprylic/Capric Triglyceride, Panthenol, Nelumbium Speciosum Flower Extract, Nymphaea Alba (Water Lily) Root Extract, Bambusa Vulgaris (Bamboo) Leaf/Stem Extract, Phenoxyethanol, Methylisothiazolinone, Parfum, Limonene, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, CI 16255:1, CI 42090:2, CI 17200, CI 16035, CI 19140, CI 14720:1.







Moja opinia o produkcie

Już samo opakowanie produktu może pobudzić nasze zmysły i zmobilizować do działania - czego tu nie mamy! Jest czerwień, jest pomarańcza, jest i pani tańcząca flamenco - oko na czym zawiesić jest. W środku znajdziemy dość gęsty żel z kolorowymi granulkami, których jednak jest zdecydowanie zbyt mało, by spełniały funkcję peelingującą. Żel ma przyjemny zapach, co prawda nie pomarańczy, ale również utrzymany w nucie słodko-owocowej. Właściwości ? Żel dobrze oczyszcza twarz, radząc sobie nawet z makijażem. Skóra po użyciu nie jest ściągnieta ani podrażniona. Wygląda na całkiem szczęśliwą :) Nijak jednak nie mogę dopatrzeć się w produkcie funkcji peelingującej - drobinki są delikatne i mam wrażenie, że wraz z wodą się rozpuszczają. W tym zakresie produkt nie spełnia obietnic niestety. Sam rytuał mycia Lirene 20+ uważam jednak za przyjemny - głównie działa na mnie przyjemny zapach. Za plus uważam również delikatność żelu - nie podrażnia oczu, ani skóry. Ot, całkiem przyjemny produkt o miłym zapachu za niewielką cenę.


8 komentarzy:

  1. bardzo się z nim polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam, ale może kiedyś wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam krem z tej serii i bardzo go lubię. Myślę że z żelem będzie podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. granulki raczej mają tutaj za zadanie lekko pomasować niż speelingować:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli idealny żel na co dzień, szkoda, że nie peelinguje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy produkt :) Szkoda że drobinki ma małe, ale przynajmniej nieźle zmywa makijaż :)
    Może kupię, bo zawsze oczyszczam swoją twarz z makijażu właśnie żelami (a nie płynami czy mleczkami). Wtedy mam pewność że moja skóra jest czysta :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie średni, do twarzy zbyt agresywny :P. Ale fajnie się sprawdził jako żel pod prysznic do reszty ciała ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam, ale przyznam, że mam na niego ochotę ;P

    OdpowiedzUsuń