2014/06/10

L'oreal Color Riche Extraordinaire


Ponad miesiąc temu pokazywał Wam nowości jakie wpadły do mojego koszyka podczas słynnych wyprzedaży w Rossmanie. Wszystkie były ze stajni L'oreal, który powoli wyrasta na ulubieńca drogeryjnej półki w kategorii produkty do ust. Dziś przyszedł czas na recenzję dwóch odcieni L'oreal Color Riche Extraordinaire: brzoskwiniowego Nude Vibrato i różowego Rose Finale.


L'oreal Color Riche Extraordinaire - kilka słów od producenta

Color Riche Extraordinaire to absolutna nowość na rynku makijażu ust. To innowacyjna formuła- hybryda, łącząca w jednym produkcie zalety szminki (intensywny i długotrwały kolor) oraz błyszczyka (lustrzany blask). To, co wyróżnia ten produkt spośród innych dostęnych na rynku szminek w płynie, to ekluzywna formuła oparta na olejkach. L’Oreal Paris połączył 4 cenne mikrolejki (arganowy, lotosowy i z owocu dzikiej róży), aby stworzyć nową generację szminek- eliksiry. Zapewniają one ustom intensywną i czystą barwę, lustrzany, długotrwały blask oraz nadzwyczajną pielęgnację. Jest to propozycja dla pewnych siebie, spełnionych kobiet, które nie uznają kompromisów w makijażu i szukają produktu, który połączy to, co może się wydawać niemożliwe: barwę blask i pielęgnację.


Moja opinia

Bardzo dobry produkt do ust! Lubię w nim praktycznie wszystko: od łatwości nakładania, przez kolor, po ładny,dyskretny blask. Szminkę nakłada się wygodnym aplikatorem. W przypadku jaśniejszego koloru - Nude Vibrato - trochę trzeba się namachać, by nałożyć ją bez smug. Kolor z blaskiem na ustach ma trochę dłuższą trwałość niż błyszczyk, jednak sam kolor na ustach trwa znacznie dłużej. Po prostu tracimy na efekcie blasku. Jestem zadowolona z takiej trwałości. Bardzo lubię również zapach produktu - delikatna pudrowa brzoskwinia chyba najlepiej go opisuje. Produkt według mnie w sam raz na lato - nie jest tak klejący jak tradycyjny błyszczyk, nie czuć go na ustach.

Tak prezentuje się na ustach odcień Rose Finale:


A tak - Nude Vibrato:


Jak Wam się podoba efekt? Macie jakieś L'oreal Color Riche Extraordinaire w swojej kolekcji ? :) 



4 komentarze:

  1. Black Raspberry11 czerwca 2014 22:21

    Rose Finale jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam Molto Mavue i uwielbiam :) Żałuję, że na promocji w Rossmannie nie wzięłam jeszcze jakiegoś koloru. Dla mnie one pachną jak guma do żucia Kaczor Donald.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nude Vibrato boska!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znoszę błyszczyków, a te pokochałam i kupiłam aż trzy :)

    OdpowiedzUsuń