2014/06/16

Nowy zapach

Moja kolekcja zapachów systematycznie się powiększa. Głównie za sprawą świetnych promocji na StrawberryNet czy w SuperPharm. Muszę chyba pomyśleć nad aktualizacją posta o moich ulubionych zapachach. Dzisiaj natomiast przedstawiam Wam nowy flakon w kolekcji - Estee Lauder Sensuous.





Ostatnio mam zamiłowanie do ciepłych zapachów, które świetnie noszą się "przy ciele".  W Sensuous dominują następujące nuty:

nuta głowy: lilia, magnolia, jaśmin. 
nuta serca: ambra, wanilia.
nuta podstawy: drewno sandałowe, miód, miąższ mandarynki, czarny pieprz.

Początkowo zapach jest dość ciężki, ale z czasem zaczynają w nich dominować nuty kwiatowo-miodowe dzięki czemu zapach nadaje się również na dzień. Bardzo lubię go nosić w upalne dni - tak pachnie lato :) 

W promocji za 50 ml na Strawberrynet dałam 145 zł.

3 komentarze:

  1. Lubię ten zapach! Początkowo pachnie samym pieprzem, ale z czasem ciekawie się rozwija. Dobry wybór i cena też świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam cala trojke z tej serii. W tej chwili najczesciej uzywam Nude, bo pachnie drzewno-kokosowo i w cieple swietnie sie rozwija. Najbardziej jednak lubie Sensuous Noir. Sensuous pasuje mi jednak bardziej do jesieni, bo na mnie pachnie bardziej drzewnie, wiec w gorace dni jest... hmm... gryzacy (???)

    OdpowiedzUsuń