2014/06/02

Zużycia: maj 2014

Jakkolwiek górnolotnie to nie zabrzmi, każde zużycia zmuszają mnie do refleksji nad mijającym czasem. Przemyślenia godne blogerki. Myśląc o pojawiających się z dnia na dzień zmarszczkach, siwiejących włosach i kremach 60+, zapraszam Was na majowe zużycia.


Maska jajeczna Babuszki Agafii - bardzo fajna odżywka, bo maską do włosów bym tego produktu nie nazwała. Ma bardzo lekką konsystencję. Dobrze wygładza włosy, nie obciąża. Wraz z innymi kosmetykami rosyjskimi myślę, że wpłynęła też na kondycję moich włosów.


Bielenda Olejek Do Kąpieli - używałam go jako żelu pod prysznic. Bardzo fajny produkt o pięknym zapachu. Przyjemnie nawilżał skórę.


John Frieda Sheer Blonde - bardzo przeciętny szampon. Nie zauważyłam żadnego wpływu na odcień włosów. Jest dość mocno chemiczny - przy moich cienkich włosach po kilku użyciach zaczął je niemiłosiernie obklejać.


Clarena Mandelic & PHA Acid Cream - rewelacyjny krem do którego na pewno powrócę. Zapewnia gładką skórę, poradził sobie z wypryskami na policzkach, z którymi walczyłam baaaardzo długo. Pięknie pachnie migdałami.


Under Twenty Płyn Micelarny - całkiem przyjemny micel w niskiej cenie. Nie podrażniał, przyjemnie odświeżał. Mógłby sobie lepiej radzić ze zmywaniem makijażu.


Balea Blaubeere - comiesięczny must-have mojej kosmetyczki :) 

A jak Wam poszło zużywanie? :) 

9 komentarzy:

  1. ups juz uzupełniam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze że nie skusiłam się na ten szampon. :) Kremy 60+?? Pewnie dla Twojej Babci. :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja za mało zużywam rzeczy. W tym miesiącu mam dno w czterech produktach tylko, więc swoje użycia pokażę jak czerwiec się skończy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś ten olejek Bielenda, całkiem przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę sięgnąć znowu po jakieś rosyjskie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szamponu JF nie miałam, ale odżywkę tak i widzę różnicę w kolorze włosów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie skusiłabym się na Balea Blaubeere :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna:) Właśnie ją zamówiłam:)

    OdpowiedzUsuń