2014/04/04

Lancome Blush Subtil (02)

Każdy ma jakiegoś bzika, każdy jakieś hobby ma...Ja mam róże, i to nie jeden czy dwa ;) Kolekcja cały czas się poszerza. Jakiś czas temu dołączył do niej produkt Lancome - Blush Subtil.


Kilka słów od producenta

Paleta mieści w sobie zestaw: rozświetlacz, bronzer i róż. Jest to produkt dzięki któremu podkreślimy kontury twarzy, rozświetlimy kości policzkowe i dodamy sobie rumieńców. 3 w 1. Jedwabna i kremowa formuła z łatwością sunie po skórze. 

Cena: ok. 200 zł za 4,5g.






Moja opinia o produkcie

Jeśli szukacie produktu, który zapewni Wam naturalny efekt glow koniecznie siegnijcie po Blush Subtil. W mojej kosmetyczce jest to produkt, który zdecydowanie zwycięża w tej kategorii. Już sam odcień różu jest mocno rozświetlający, a efekt dodatkowo możemy wzmocnić dostępnym w paletce rozświetlaczem. Paletka w zupełności wystarcza mi do codziennego modelowania policzków: bronzer jest idealnie matowy i jasny (co dla takiego bladziocha jak ja, jest plusem), rozświetlacz nie daje po oczach tandetnym blaskiem i brokatem, a raczej jest przeznaczony do delikatnego rozjaśnienia góry naszych policzków. W trójkę wszystkie produkty spisują się znakomicie. Konsystencja faktycznie miękka i aksamitna - z łatwościa nabierają się nawet na miękki pędzel. Nie tworzą zacieków, plam - dają bardzo naturalny efekt. Na plus trwałość - do 8 godzin w stanie niezmienionym, potem trochę blakną ale i tak po całym dniu widać jeszcze ślady makijażu. Jedyny minus dotyczy wygody użytkowania - szczególnie część z rozświetlaczem jest tak wąska, że ciężko znaleźć pędzel który precyzyjnie nabierze nam tego produktu. Jedynie część z różem jest wygodna w używaniu. Mimo wszystko plusów jest tyle, że nie waham się tego produktu Wam polecić.


A tak produkt wygląda na policzkach.




7 komentarzy:

  1. Na twojej skórze prezentuje się pięknie! Bronzer i mi by podpasował ( też jestem bladziochem :) )

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się prezentuje na skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Daje bardzo delikatny efekt, ale wielowymiarowy, ogolnie na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny jest! I w opakowaniu i na twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny jest! To jest standardowa kolekcja, bo nie kojarzę go?

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wygląda na twarzy!

    OdpowiedzUsuń