2014/02/20

Obiekt pożądania vol.6

Dziś obiekt pożądania kosmetyczny - ile można pisać o butach, torebkach i sukienkach. W tym tygodniu po głowie chodzi mi matowa czerwień. Marzy mi się taka pomadka w kolorze czerwieni idealnie dopasowanym do mojej urody. Zobaczyłam zdjęcie Sienny Miller w czerwonej pomadce i mnie opętała ta wizja ;) 


Najprawdopodobniej zdecyduję się na którąś z pomadek Chanel Allure Velvet - są absolutnie doskonałe w swoim matowym wykończeniu. Co powiecie na odcień La Fascinate ? 

LA FASCINANTE


Polecam zobaczyć swatche - kolor na stronie nijak nie odzwierciedla rzeczywistości (klik)

8 komentarzy:

  1. Ten odcień jest idealny według mnie, sama go chcę mieć. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam maty <3 Czerwieni mam już sporo, ale może wpadnie mi w oko inny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zobacz też czerwienie z MACa. Czerwoną pomadkę powinna mieć każda z nas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boję się czerwieni na ustach, ale u innych wyglądają mega sexy (przy odpowiednio dobranym odcieniu).

    OdpowiedzUsuń
  5. Też marzę o szmince Chanel, ale w delikatniejszym odcieniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rację, zdjęcie producenta a real foto to niczym dwa inne kolory ;P

    OdpowiedzUsuń