2012/05/24

Pomarańczka !

Oj już dawno nie dodawałam żadnego ałtfitu ! Chyba nie od dziś wiadomo, że najlepszym strojem do pisania magisterki jest dresik :D Ale tego widoku Wam oszczędzę (swoją drogą chyba często wymyślam sobie usprawiedliwienia za ubieranie dresu - tu pies, tu praca mag. - Karolina czas się przyznać, jesteś anonimową dresiarą). Pogoda rozpieszcza, więc od razu nabrałam ochoty na żywe kolory - przewiewne półprzezroczyste bluzki to wspaniałe rozwiązanie na upały - ochraniają nas przed totalnym negliżem, który w niektórych miejscach nie jest mile widziany, a są leciutkie jak mgiełka ;) UWIELBIAM :) 

Powiem Wam, że rozpoczynam kilka dni lenistwa - praca gotowa praktycznie do oddania, a obrona dopiero na początku lipca ;) Także kilka dni wytchnienia mi się należy ;) 

A co do outfitu - wszystkie rzeczy są z wyprzedaży (za wyjątkiem torebki) i ich łączna cena nie przekracza 130 zł ;) Jak tu nie kochać promocji i wielkich wyprz ! Wiem, że czarna torebka nie do końca pasuje do granatu, ale jej pojemność i praktyczność jest nie do zastąpienia.




100 % zadowolenia z siebie ;p 



Co mam na sobie ?

buty - ASOS
spodnie - Zara
koszula - Kapphal
torebka - Mango

26 komentarzy:

  1. Jak na upały to spodnie za długie;-) ale zestaw super, a granat z czernią wg mnie wygląda ok

    OdpowiedzUsuń
  2. oooho tesknilam za tymi outfitami wiesz ;D? :))

    slicznie wygladasz i powodzenia na obronie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ladnie wygladasz :) rowniez uwielbiam polprzezroczyste bluzki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. buty dopełniły według mnie zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No pięknie wyglądasz. W takim razie miłego odpoczywania. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzkę, torebkę i buty z chęcią zobaczyłabym w swojej szafie. Mnie dopiero czeka pisanie magisterki, muszę kupić jakiś dres na tę okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak, mgiełki są genialne, sama potrzebuję kilku. Ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie koszule mgiełki, świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz! a 100% zadowolenia z siebie, to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty ! :)) Piekne połączenie :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
  11. jeju, ale pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aleśmy Cię tu dawno nie widzieli ;) a torba = <3333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  13. Z nude albo granatową torebką byłoby idealnie :)
    Piękna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakochałam się w torebce i koszuli! Są jeszcze dostępne w sprzedaży?

    S.

    OdpowiedzUsuń
  15. piekny stroj :) podoba mi sie :) i ten klimat na zdjeciu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale masz świetne buty i koszulę :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń