2012/05/25

AA Pielęgnacja Młodości - kremy z linii 18 +

W nowej linii marki AA Pielęgnacja Młodości znajdziemy kremy przeznaczone dla cery 18 + - krem matująco-normalizujacy oraz nawilżająco -rozświetlający. Oba kremy możemy stosować zarówno na dzień jak i na noc. Obecnie obu produktów używam prawie 2 miesiące - czas więc na recenzję.


Co obiecuje nam producent ? 


(zdjęcie można powiększyć)

A jak się to ma do rzeczywistości ?

Opakowanie

Oba kremy zamknięte są w plastikowych zgrabnych słoiczkach. Na początku zabezpieczone są folią oraz specjalną naklejką dzięki, której wiemy czy ktoś się do naszego kremu dobierał wcześniej czy nie.


Konsystencja

Tutaj nadeszło pierwsze zdziwienie. Nie wiem dlaczego, ale do tej pory kremy dla młodej cery (szczególnie te matujące) kojarzyły mi się głównie z lekkimi kremo-żelami czy emulsjami. W przypadku obu produktów AA konsystencja kremu jest treściwa i raczej gęsta, ale nakłada się bardzo dobrze. Niewielka ilość kremu wystarczy na całą twarz przez co oba produkty są szalenie wydajne. Po 2 miesiącach używania kremów codziennie nadal została prawie połowa słoiczka !


(na górze matujący, na dole nawilżający)

Działanie

Krem matująco-normalizujący

Używałam go wyłącznie na dzień. Spisuje się całkiem dobrze, choć jeśli oczekujecie po nim "skrzypiącej" od matu cery to się nie doczekacie :) Efekt jest bardzo subtelny i taki zdrowy - skóra wygląda na nawilżoną i jest zmatowiona, jednak nie jest to poziom matu jaki osiągniemy np. Effaclarem. Efekt utrzymuje się na prawdę długo - skóra po 8 godzinach nadal wygląda dobrze, a makijaż trzyma się równie dzielnie. To czego nie zauważyłam to działania normalizującego - choć sebum zdecydowanie trzymane jest pod kontrolą, to niestety przez 2 miesiące nie udało mi się uniknąć mniejszych czy większych niespodzianek na twarzy. Co prawda nie wyskakiwały częściej niż dotychczas, ale obiecanej poprawy nie było. Pomimo tego krem jest faworytem całej serii dzięki temu, że bardzo dobrze sprawdza się pod makijażem.

Krem nawilżająco - rozświetlający

Ten krem za to przy mojej tłustej skórze w ogóle nie sprawdził się na dzień - wobec czego nakładałam go na noc i miałam szansę przetestować oba kremy w tym samym czasie ;) Dlaczego nie na dzień ? Bardzo szybko zaczynałam się przy nim świecić, a makijaż po prostu znikać. A szkoda, bo efekt rozświetlenia jest całkiem ładny. Krem nadaje buzi delikatną (na prawdę ! prawie niewidoczną) perłową poświatę. Co z nawilżeniem ? Jest całkiem dobre - nie jest to na pewno krem do bardzo suchej skóry, ale wymagania skóry mieszanej/tłustej spełnia. Rano budziłam się z miękką i wypoczętą skórą twarzy i to się liczy. Warto wspomnieć, że przy nałożeniu twarz lekko piecze - pewnie to zasługa witaminy C.

Podsumowując, ze względu na przedłużoną trwałość makijażu i regulację sebum bardziej do gustu przypadł mi krem matująco-normalizujący :) Choć oba kremy w tym przedziale cenowym są na prawdę godne polecenia (i mają cudny zapach :D).

Koszt pojedynczego kremu to ok.20 zł. 
Dziękuje sklepowi http://www.leri-sklep.pl za udostępnienie produktów.




13 komentarzy:

  1. Zainteresowała mnie ta linia, chyba mało jest z przeznaczeniem dla +18 kremów. A ja z wiekiem prawie 22 lata chyba się nadaję... :P Sądzę, że następnym zakupem będą te kremy i pewnie będzie to miła odmiana po strasznie tłustej Ziaji oliwkowej....

    S.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam suchą skórę i chęcią bym ten drugi wypróbowała :)
    jak dla mnei fajnie, że mają gęstą konsystencję - moja skóra lubi takie :) chciałam je kiedyś kupić, ale obawiałam się że są to lekkie , rzadkie kremiki a tu proszę :) PRzydatna recenzja, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten normalizujący jest całkiem całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. po ostatnim kremie z aa narazie mam dosc

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiałam się ostatnio nad tym normalizującym, ale nic o nich nie czytałam, więc w końcu wzięłam inny. Ale chętnie wypróbuję go w późniejszym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj matu to ja potrzebuję mocnego, więc krem nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawi mnie ten nawilżająco - rozświetlający, może zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe te kremy :D Zainteresowałaś mnie nimi ;D Może wypróbuję? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przedział wiekowy - idea tego jest genialna :D

    OdpowiedzUsuń
  10. zgadzam się z Twoją recenzją..mam ten matujący i jestem z niego bardzo zadowolona i widze,że moja cera również :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam żel do mycia twarzy z AA i jestem nim zachwycona. a co do kremów zakupiłam sobie ostatnio silnie nawilżające z Yves Rocher oraz z Olay na noc i również wpadłam w zachwyt. rozważałam zakup kremów przez Ciebie tutaj pokazanych, ale jeszcze chwilę muszą poczekać, aż zużyje moje :)
    pozdrawiam i zapraszam!
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  12. No widzę że to nie dla mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. czaję się na te kremu od jakiegoś czasu:> wiele dziewczyn je sobie chwali pora wypróbować na sobie:)

    OdpowiedzUsuń