2013/04/01

Nowosci, nowosci


W ostatnim czasie do mojej kosmetyczki zawitało kilka nowości. Większość z nich to efekt 50 % obniżki w Tesco Extra w Silesii, która m.in. obejmowała L'oreala ;) Skusiłam się również na kilka kosmetyków z F&F przeceniony o 70 %.


Arganowy olejek do włosów od Lee Stafford z Hebe, przecena 25 % :) 



Dwie szminki z linii Caresse kupione za 24 zł w Tesco, odcienie Tempting Lilac oraz Lovely Rose.




Szminki z F&F Tesco, przecenione o 70 % na 7,50 zł.



Cienie z F&F równieża za ok.8 zł.



Dużo dobroci od Blistex Polska.

A Wam co wpadło do koszyka ?

34 komentarze:

  1. o, też mam blistex:D ten w tubce jest strasznie miętowy ;)
    jak patrzę na kosmetyki z tesco to żałuję, że nie mam dostępu :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakiery od clinique maja bardzo ładne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem tych pomadek F&F...reszte mniej lub bardziej znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. szminki z Tesko, na pierwszy rzut oka bardzo sympatyczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlaczego nigdy nie zwróciłam uwagi na kosmetyki w Tesco? Skandal! Muszę to nadrobić!

    OdpowiedzUsuń
  6. i czemu ja nic nie wiedziałam o tej przecenie w SCC ? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja również, czemu nie wiedziałam? :P

      A te pomadki są świetne, mam Penny Lane i jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
    2. Nadal trwa, więc nic straconego ;)

      Usuń
  7. kolory pomadek z F&F wyglądają bardzo przyjemnie, a jak z ich konsystencją ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. konsystencja raczej z tych miękkich, fajnie się nakładają :)

      Usuń
  8. ciekawią mnie kosmetyki F&F, ale nigdzie ich jeszcze nie namierzyłam :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem bardzo ciekawa balsamów od Blistex. Jeszcze nie miałam z nimi styczności,a słyszałam o nich wiele dobrego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierwsze wrażenia zarówno moje jak i męża bardzo pozytywne :)

      Usuń
  10. L'oreal caresse i szminki z f&f mają śliczne kolory :)
    101 mam i bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam pojęcia, że F&F ma też kosmetyki. Nigdzie ich nie widziałam, a Tesco w moim mieście jest dość duże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co kojarzę, kosmetyki F&F są tylko w Tesco Extra :)

      Usuń
  12. mi ostatnio nic :D
    a cóż to za lakiery Clinique? :) mają śliczne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Czemu u mnie w Tesco nie ma kosmetyków?:(

    OdpowiedzUsuń
  14. w porównaniu z Twoimi moje nowości nie są zbyt ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. No no, poszalałaś trochę;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja obecnie jestem na odwyku. Muszę zużyć to, co mam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja większość marca wstrzymywałam się z zakupami, więc mogłam poszaleć :) Teraz znowu będę pościć ;)

      Usuń
  17. O, Rouge Caresse w tej samej cenie co w Hebe podczas dnia -40% :) Szkoda tylko, że się z nią nie polubiłam :/

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne nowości, ciekawa jestem szminek

    OdpowiedzUsuń
  19. ten olejek miałam w ręce ale stwierdziłam, że nic na jego temat nie wiem, więc nie kupiłam..
    nie wiedziałam, że tesco ma swoją kolorówkę F&F,
    blistex bym wypróbowała chętnie, bo wiele dobrego już czytałam na ten temat...

    u mnie dosyć sporo nowości w marcu

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię balsamy/pomadki z blistex ;) Według mnie są 100 razy leprze od carmexa ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie produkty super, muszę się rozejrzeć za pomadkami z F&F.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dorwałam ostatnio kolejną pomadkę z celii, no i kilka rosyjskich nowości, a tak poza tym, to pewnie jeszcze wybiorę się po jakiś tusz, bo mój już strasznie się kruszy.. Bardzo ładne szminki:)

    OdpowiedzUsuń