2013/05/06

Bieszczady 2013

To już czwarty rok z kolei w Bieszczadach. Jestem totalnie oczarowana tym miejscem i za każdym razem żałuję, że moje życie potoczyło się wielkomiejskim rytmem. Tam wszystko wydaje się prostsze, ładniejsze, a czas płynie wyjątkowo wolno. Tym razem wróciłam z mocnym postanowieniem - kiedyś tam zamieszkam. Oczywiście w domku z wielkim tarasem i widokiem na bieszczadzkie szczyty. Czas zagrać w lotto :) 



Górska kapliczka w Rabe.




Jedna z wielu spotkanych salamander.



Czołg i stary cmentarz żydowski w Baligrodzie.


Widok z tarasu.

Ajj, powrót do rzeczywistości będzie bolesny.

18 komentarzy:

  1. Byłam w Bieszczadach raz i niesamowicie mnie oczarowały... Nie wiem, czy byłabym gotowa tam zamieszkać, ale bardzo chciałabym mieć tam jakiś domek letniskowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bieszczady są cudowne :) Poznałam tam mojego ukochanego z którym jestem do dzisiaj (i jest z mojej miejscowości btw. ale jakoś na miejscu nie udało nam się poznać hehe). Widoki są cudowne i mam nadzieje że jeszcze tam wrócę. Bardzo podoba mi się to że tak jest tak dziko, można odpocząć od ludzi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bylam raz w Bieszczadach i bylo wspaniale, jedna z moich najbardziej udanych wycieczek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te góry. To właśnie tam spotkałam się z mówieniem każdemu "cześć" podczas wspinaczki i tak jakoś milej się robi.
    Na wakacje idealne miejsce jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie tam.... też mogłabym zamieszkać w takim miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak pięknie! Nigdy nie byłam w Bieszczadach :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne widoki:) Jako dziecko jeździłam co roku z rodzicami w Bieszczady:)

    OdpowiedzUsuń
  8. góry uwielbiam i najchętniej spędziłabym tam każde wakacje, ale mieszkać jakoś sobie tego nie mogę wyobrazić, lubię ten szum miasta i ludzi;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spotkałaś bieszczadzkiego Anioła ? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie ale ja jednak zdecydowanie wolę tatrzańskie szczyty;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie byłam, ale widać, że jest tam pięknie:))

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja tu mieszkam i kocham moje Bieszczady, nie zamieniłabym się na inne miejsce na ziemi:)
    a czas tutaj wcale nie płynie wolno;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Również jak byłam w Bieszczadach, pomyślałam, że chciałabym mieć tam domek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię Bieszczady ale moje serce zostało w innym zakątku na świecie :) Teraz, gdy rzuciło mnie za ocean, tęsknię bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  15. I am eхtгеmеlу inѕpіred ωith youг ωritіng аbіlities and alsο with the layout to уοur
    weblοg. Is thіs a paid subject matter or dіԁ you
    modіfy it youг self? Anyway stay up thе nіce qualitу writing, it is rare tо lοoκ a nіce blog like this onе toԁaу.
    .

    my site - iphone repair malaysia

    OdpowiedzUsuń