2013/05/27

Nowe cienie do kolekcji

Codziennie używam co najmniej jednego cienia do powiek - najczęściej do makijażu używam 2-3 odcieni. Dlatego bardzo ważna jest dla mnie szeroka paleta barw do wyboru. Tak więc, by mieć rano w czym wybierać poszerzam ciągle swoją kolekcję. Ostatnio za sprawą promocji w Rossmanie oraz wizyty w Inglocie do cieniowej rodzinki dołączyły trzy nowe odcienie. Czek dis ałt.









Inglotowskie cienie to: DS501 (Szareczek z podwójną ilością drobinek), AMC Shine 153 (brąz opalizujący na fiolet(?)) - za 2 wkłady i kasetkę zapłaciłam ok.35 zł.

Cień z Maybelline to Color Tattoo w odcieniu: 35 On and on bronze za 12 zł.

Który odcień podoba Wam się najbardziej ? :) 

18 komentarzy:

  1. Te cienie z Inglota są superowe! :) Jeden jest z tej kolekcji Noble, nie? :) Są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie kolory bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te z Inglota są świetne, takie w moich kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie kolory są super :) Sama bym się z chęcią skusiła na ten z Maybelline, mega jest.

    OdpowiedzUsuń
  5. 153 z Inglota jak dla mnie rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne i naturalne. takie cienie najchętniej wybieram

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten brązowy inglot jest przepiękny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Color Tattoo, a On and on bronze jest moim ulubieńcem :) Inglotów mam kilkadziesiąt i są świetne, lubię też cienie Kobo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam cienie z Inglota :D Mam nadzieję, że kiedyś w końcu zapełnię swoją sporą paletkę ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja jak udup co wizytę kupuję małą paletkę magnetyczną, zamiast kupić jedną a porządną :P

      Usuń
  10. Mnie bardzo ciekawią te cienie w kremie. Dużo dziewczyn je ma i sobie chwali, sama też chętnie bym takie wypróbowała! Przepiękny kolor wybrałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. AMC Shine 153 zakochałam się w tym odcieniu. Mam lukę w palecie i już wiem czym ją zastąpię. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne cienie. Ostatnio również sobie kupiłam kwadracik z Inglota, ale nie pamiętam numerku, trochę podobny do tego brązu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiedziałam że inglot ma takie urocze "domki" na kwadratowe cienie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaczynam powoli żałować, że nie wzięłam cienia w kremie Maybelline :P

    OdpowiedzUsuń