2013/05/10

Małe zakupy z Reserved

Reserved nigdy nie było moim ulubionym sklepem - większość rzeczy nie trafia w mój gust, jest jednak świetną i niedrogą skarbnicą klasycznych 'basiców'. Ostatnio uzupełniłam tam zapasy spodni - do tej pory większą część szafy stanowiły klasyczne jeansy, teraz postanowiłam wprowadzić trochę urozmaicenia stawiając na klasyczne cygaretki czy spodnie w stonowanych kolorach.




Białe cygaretki, 129 zł


Beżowe rurki, 79 zł



Spodnie z żorżety (straszne gnieciuchy!), 79 zł 

Spodnie z lejącej tkaniny


I na deser, czarna klasyczna koszula; 69 zł

Bluzka ze złotymi guziczkami

Robicie zakupy w Reserved ? :) 


25 komentarzy:

  1. ja ostatnio bardzo polubiłam ten sklep :) świetne zakupy, chciałam kupić te spodnie z żorżety, tylko granatowe, ale skoro się tak gniotą to chyba sobie odpuszczę :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpadam tam czasami i od czasu do czasu znajdzie się coś dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przyjemne zakupy :) Podziwiam za noszenie żorżety, u mnie wzmaga dreszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię ubrania z Resreved ale nigdy ale to przenigdy nie kupię u nich ponownie butów; jak balerinki/klapki są jeszcze do zaakceptowania tak buty na obcasie koszmar - tragicznie wyprofilowane i na dłuższą metę nie da się w nich chodzić :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się wkopałam :P kupiłam tam ostatnio buty na koturnie :P ale moze nie bedzie tak zle

      Usuń
  5. białae cygaretki są po prostu super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Beżowe rurki świetne, jutro na pewno ich poszukam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasami tam kupuję i jestem zadowolona. :)Przyznam że butów jeszcze nie kupowałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. kupuję, ale głównie spódnice i zawsze czekam do przecen bo pierwotne ceny są najczęściej kompletnie nieadekwatne do jakości. Bardzo fajne zakupy, zwłaszcza koszula i białe cygaretki

    OdpowiedzUsuń
  9. super, zwłaszcza jasne spodnie ;)
    czasami też kupuję w RE i z wielu rzeczy jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  10. W Reserved praktycznie nigdy nie mogę znaleźć niczego dla siebie. Zazwyczaj podobają mi się kroje, ale zniechęcają marne tkaniny. Twoje łupy na zdjęciach wyglądają bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a jeśli chodzi o buty z reserved to ja tam rok temu kupiłam trampeczki takie granatowe, dobrze się trzymają. w tym roku nawet je wyprałam i dalej żyją, ciut tylko kolor wyblakł na szwach, ale nawet spoko to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkie rzeczy świetne! :)
    najbardziej podobają mi się beżowe rurki.

    Pozdrawiam,
    my-fashioncity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne rzeczy. Uwielbiam Reserved, jest to mój ulubiony sklep. Zawsze coś w nim dla siebie znajdę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobają mi się ciuchy z Reserved, jednak prawdę powiedziawszy nie mam w szafie ani jednej rzeczy stamtąd. Jakiś czas temu, kiedy chciałam kupić upatrzoną kurtkę, byłam w sklepie kilka dni po tym jak ją przywieźli, a już ją odesłano. Ostatnio szukałam spódnicy i nie było rozmiaru z żadnej, która mi się podobała. Coś nie mam szczęścia do tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pewnie, że robię :) Jest to jeden z moich ulubionych sklepów ;) A Twoje zakupy świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja ostatnio kupiłam tam śliczną brzoskwiniową marynarkę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubie tam kupować torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też by mi się przydały takie spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cygaretki wyglądają świetnie! Uwielbiam takie spodnie na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Srednio lubie ten sklep, ale czasem znajde cos dla siebie, te cygaretki wygladaja fenomenalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne spodnie, sama rozglądam się za cygaretkami. A co do zakupów w Reserved to czasem robię je w tym sklepie, zwłaszcza jak są przeceny :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja uwielbiam ten sklep, a odkąd uruchomili sklep online to już jestem od nich zupełnie uzależniona;)

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja akurat bardzo lubię reserved :) Muszę się wybrać! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja bardzo lubię reserved. Zawsze tam zaglądam gdy jestem w Polsce, bo niestety w Szwecji go nie ma. W tym roku kupiłam dwie marynarki :)

    OdpowiedzUsuń