2013/05/15

Nowości!


Wiem jak lubicie posty z nowościami (ja zresztą też!), toteż uraczę Was dzisiaj małym conieco ;) Paczki przyszły w odpowiednim czasie, gdyż na nadmiar radosnego nastroju ostatnio nie narzekam.  Trochę przyjemności, więc się przyda ;) 


Przesyłka od Kosmetykomania.pl z kosmetykami MeMeMe.


Przesyłka z Strawberrynet: baza pod cienie Elizabeth Arden, błyszczyk Juicy Tubes Lancome, myjka do twarzy z Borghese oraz błyszczyk Calvin Klein.


Zakupy z Marionnaud. Czwórka cieni kupiona na 50 % przecenie (jak widać zaliczyły już małe zderzenie z ziemią :() oraz polecana przez konsultantkę peelingo-maseczka Quiriness.

To co bierzemy na pierwszy ogień ;) ? 


20 komentarzy:

  1. myjka z Borghese! Lubię markę, ale już jej nie ma w Douglasie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupuj na strawberry - mają tam przyjazne ceny dla Borghese ;)

      Usuń
  2. Wszystko mi jedno, nie mogę się doczekać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Borghese ma super maski detoksyzujace takie jak błotko, pamietasz?:)Genialne na wypryski czy oczyszczenie skóry.
    Piekne zdobycze od MeMeMe:) Tez zaprezentuje dzisiaj swoje:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pamiętam pamiętam błotko - jedna z moich ulubionych maseczek :)

      Usuń
  4. Jestem ciekawa, jak ocenisz "boską" kolekcję MeMeMe :) Ja właśnie mam tą czwórkę cieni (daje piękny efekt, ale w wersji raczej wyjściowej niż codziennej :P) i odsypkę kamieni (które też używam "od święta").

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kamienie dają niezły blask :D czwórka cieni natomiast w wersji brązowej akurat w sam raz na codzien :)

      Usuń
  5. Wow, widzę że na bogato :D
    Sama muszę iść do sklepu coś sobie kupić... ale na pewno
    nie z tak wysokich półek :)
    Ciekawią mnie kosmetyki MeMeMe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też interesują kosmetyki MeMeMe. Jestem ciekawa jak z ich trwałością i jakością. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Same fajne rzeczy ;D miłego testowania :D

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne rzeczy :) chętnie pooglądam najpierw MeMeMe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pierwszy ogień poproszę peelingo-maseczka Quiriness :)

    OdpowiedzUsuń
  10. blyszczyk z ck i baza pod cienie mnie zaintrygowaly :P

    OdpowiedzUsuń
  11. wow ale tego dużo;) mnie 4 cieni interesuje najbardziej:P

    OdpowiedzUsuń
  12. mialamm kiedyś ten blyszczyk zapraszam na rozdanie http://madziakowo.blogspot.com/2013/05/rozdanie-wygraj-diete-36s-oraz.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten słoiczek z granatowym wnętrzem to cień w kremie MeMeMe? Myślałam o nich w UK, ale ostatecznie nie wzięłam. Czekam na recenzję, bo bardzo mnie interesują!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak dokładnie :) podobno można używać również jako bazy pod cienie i jako eyelinera ;)

      Usuń
  14. Same dobroci ;]
    Najbardziej czekam na błyszczyki :D

    OdpowiedzUsuń