2013/05/15

Nowa bransoletka By Dziubeka

Kiepski humor i zakupy to u mnie bardzo złe połączenie. Z reguły właśnie wtedy kupuję coś "na siłę", byleby poprawić sobie humor. Nieprzemyślane zakupy później odbijają mi się czkawką w domu, kiedy to oglądam kupione "cudo" i żałuję wydanych pieniędzy. Tym razem może tragedii nie ma, ale i tak żałuję 40 złotych wydanych na bransoletkę By Dziubeka.


Bransoletka na pierwszy rzut oka jest ładna, ale przy bliższym przyjrzeniu się zauważam pełno niedociągnięć. A to żyłka za cienka i brzydko zakończona, a to koraliki kiepskiej jakości - z każdym kolejnym spojrzeniem bransoletka traci w moich oczach... Wolę chyba wydać więcej i mieć lepszej jakości błyskotkę lub za tańszą cenę kupić podobnej jakości produkt w H&M lub innej sieciówce.




Na powyższych zdjęciach widać niedoróbki - pseudo-złote koraliki są fatalnie wykonane, natomiast na zdjęciu niżej widać koniec żyłki, który czasem drapie skórę,



Jakie macie doświadczenia z biżuterią By Dziubeka ?

15 komentarzy:

  1. U mnie brak doświadczeń. Szkoda wielka, że zakup średnio udany :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. kiedyś miałam podobną ale podczas kąpieli w morzu zgubiła mi się i gdzieś pływa

      Usuń
  3. Ładnie się prezentuje z innymi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie mam i pewnie nie będzie jak to tandeta. Wolę mniej ale porządniej wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam niedawno w Bonarce i przymierzyłam chyba połowę dostępnej tam biżuterii ;) Są przeróżnej jakości i niektórych na pewno nie mogłabym nosić, ale znalazłam dla siebie kilka świecuszek, po które będę wracała. Bardzo mi się spodobały te wielkie bransolety z serii Galaxy i różowa już jest moja, ale czarną też już chcę ;) Są bardzo wygodne, dobrze wykonane, pięknie na mnie wyglądają.
    A nie możesz jej zwrócić?

    OdpowiedzUsuń
  6. Skąd jest ta jasnoróżowa ze złotym serduszkiem? Urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tego typu bransoletki robię sobie sama, przeważnie z jadeitu :) koszt domowej bransoletki z przekładkami w kolorze srebra to ok 8zł. Tylko wisiorków nie nawlekam bo nie lubię ;) ale co kto woli, wybór jest olbrzymi, a koszt ok 1zł.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja pracuje w firmowym stoisku By Dziubeka w Poznaniu, i szczerze firma ma jedne lepsze drugie gorsze serie aczkolwiek jeśli chodzi o to bransoletkę i cala kolekcje z kryształków to pierwszy raz spotykam się z tym ze gumka odstaje, w żadnej bransoletce tego nie zauważyłam, wiec na twoim miejscu bym ja po prostu zareklamowala;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mimo wszystko,ladna jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam z Dziubeki bransoletkę, ale zupełnie inną, i jestem bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja ostatnio przyglądałam się tym bransoletkom na stoisku firmowym i z daleka mnie przyciągnęły, a już z bliska nic mi się nie spodobało na tyle by kupić.

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna jest, odsprzedaj mi! :D (propozycja całkiem na serio :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja dostalam na Dzień dziecka jedną i robi jak na razie furorę ta branzoletka .Siostra ma od roku branzoletke od By Dziubeska taka na magnes zapinana i też nie ma zastrzeżeń

    OdpowiedzUsuń