2011/06/14

ASOS - shoes up to 50 % off

Prawdziwe sezonowe przeceny coraz bliżej, tymczasem sklepy wypełniają nasz czas i kuszą przedwyprzedażowymi promocjami. W tym tygodniu w sklepie ASOS.COM możecie kupić obuwie nawet do 50 % taniej ! Specjalnie dla Was znalazłam prawdziwe okazje, na które być może sama się skuszę. Teraz w naprawdę przeciętnych cenach możemy kupić nieprzeciętne buty :)

Dzisiaj zdałam ostatni egzamin w tej sesji i jestem na V roku studiów - czyż nie jest to wystarczający powód, by sprawić sobie mały prezent ? :)

Ładne, klasyczne sandały od Steve'a Maddena. Dostępne w kolorze czarnym, fuksji i niebieskim. Skórzane. Przecenione z 115 funtów (ok.510 zł) na 38 funtów (ok.160zł). 


ASOS PARTY ON. Jeden z moich faworytów, głównie ze względu na piękny, gruby obcas. Wydają się być również wygodne. Przecenione z 65 funtów (289 zł) na 39 funtów (170zł).


Wśród oferty ASOS znajdziemy również kultowe Lady Dragon Vivienne Westwood przecenione prawie o 170 zł (z 120 funtów na 72 funty).


Pozostając w temacie gumowych butów, możemy kupić oryginalne buty Melissa przecenione z 85 funtów (380 zł) na 51 funtów (220 zł).


Znajdzie się też coś dla miłośniczek kolorów - piękne fuksjowe  klasyczne szpilki od Steve'a Maddena. Dostępne także w kobalcie. Przecenione z 115 funtów (510 zł) na 42 funty (180 zł).


W sam raz na lato - sandały London Rebel możemy kupić za równie letnią cenę 53 zł (12 funtów; przed przeceną 30 funtów).



Dla maniaczek marek - baleriny od Sama Edelmana za 66 funtów (290 zł) z 110 funtów (ok.490 zł).




A swoją drogę nie umiem się doczekać prawdziwych wyprzedaży, a Wy ? 
A może w jakiś innych sklepach zaczął się już sezon przecen ?





13 komentarzy:

  1. gratulacje! każdy powód do sprawienia sobie czegoś ładnego jest dobry ;))
    w H&M jutro ruszają wyprzedaże :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w h&m zaczely sie juz dzis;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi żadne butki nie podpasowały, a na wyprzedaże nie mogę iść. Mam odwyk zakupowy :(

    OdpowiedzUsuń
  4. dzisiaj była w H&M, wyprzedaże niby są, ale sam szajs na wieszakach, nawet po cenach wyprzedażowych nie warto kupować, bo z daleka widać, że szmata po pierwszym praniu będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ASOS PARTY ON - ZDECYDOWANIE NA TAK!

    OdpowiedzUsuń
  6. W H&M na Stawowej wyprzedaż trwa od poniedziałku. No i w Avanti jest jakaś karta zniżkowa na najbliższy weekend. Miłych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wczoraj udało mi się jedynie przelecieć szybko przez h&m ale nic nie zmierzyłam :( Może dzisiaj coś się uda :) A te szpilki od Vivienne Westwood to mój faworyt :) No i balerinki które uwielbiam :)
    Pzdr. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. w pierwszych i ostatnich się zakochałam! <3
    ja na zakupy wyruszam w pt lub sob, bo wtedy zacznę wakacje :)))
    Tobie gratuluję zakończenia sesji! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  9. no i masz... skusiłam się :P

    OdpowiedzUsuń
  10. na sandały ;)
    w ogóle wreszcie zrobiłam odkładane od dawna zakupy na asosie. oj, już czuję, że mnie to wciągnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo podoba mi się Twój blog, ciekawe stylizacje :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie !

    OdpowiedzUsuń