2011/06/05

Days of summer

Pomimo całego uwielbienia do tej pory roku - lato nie sprzyja tworzeniu super zestawów. Na ogół ubieram wtedy max. 2 części garderoby i najchętniej cały czas chodziłabym w szortach i przewiewnych koszulkach. Niestety nie jest to strój odpowiedni na każda okazję. Na uczelni czy na praktykach nie wypada świecić nagim ciałem i trzeba nieźle się natrudzić, by ubranie było schludne i przewiewne. Z pomocą przychodzą zwiewne spódniczki przed kolano i cieniutkie bawełniane bluzeczki. Żeby nie było całkiem nudno dobieram biżuterię...i jestem gotowa na ciężki dzień pracy :) Obcasy ostatnio z wygody zamieniłam na baletki - moje ulubione to ostatnio te "na bogato" - zdobione złotym brokatem :)

Byłam dzisiaj w katowickiej Silesii - reklamują się już pierwsze sklepy,które otworzą się po przebudowie centrum - wśród nich będzie New Look ! Jeszcze tylko River Island i Topshop i moje marzenia się spełnią :)







Co mam na sobie:

spódnica - H&M (zeszły sezon - ok. 100 zł)
koszulka - GAP (sh ok. 5 zł)
baleriny - ASOS (z %, ok.45 zł)
torebka - sh (nie ma metki z firmą, cena pewnie koło 10 zł)
naszyjnik - River Island (ebay, ok.25 zł)


8 komentarzy:

  1. spódniczka jest fantastyczna, torebki zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem zakochana w butach! są cudowne!!! miałam kiedyś złote, ale nie brokatowe, niestety wykończyłam je przez kilka lat ciągłego chodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo. mam gdzieś tę spódnicę ;] leży jeszcze z metkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja się przestałam przejmować tym ze do pracy nie wypada na ramiączkach itp i tez zaczęłam tak chodzic w najwieksze upaly- szlag mnie trafiał że ja sie smażyłam w rękawach a reszta firmy w szortach i klapkach- do tego sie nie posunę ale jak nikt nie zwraca na to uwagi to po cholere sie starac;-)też mam tę torebkę;-) baleriny słodkie chociaz ja nie umiem się do nich do konca przekonac, mam jedną parę od 3 lat i chociaż juz musze uzupełniać ubytki w 'skórze' czarnym markerem i odpadła mi częśc ozdób to jakos mi szkoda kasy na nowe

    OdpowiedzUsuń
  6. piekny naszyjnik!super post, właśnie dzisiaj ruszam po raz pierwszy na praktyki więc tez muszę się natrudzić zeby przyzwoicie-letnio wygladac :)

    OdpowiedzUsuń