2013/09/22

Biker boots

Z racji tego, że moje ostatnie oficerki musiałam reklamować, pozostaję w pilnej potrzebie płaskiego obuwia na jesień. Tym razem kuszą mnie biker boots z pazurem :) Zrobiłam mały przegląd na Zalando. Być może na któreś z nich się zdecyduję :) 

Pier One - Botki kowbojki i motocyklowe - czarny
Plusem tych jest to, że są ocieplane. 

Post Footwear - Botki kowbojki i motocyklowe - czarny
Te są chyba moim faworytem :) 
Guess - UNNE - Botki kowbojki i motocyklowe - czarny
Te też są genialne, ale z Guess...jeszcze droższe od poprzednich :(

Lilly's Closet - Botki - czarny
Ładne, ale z zamszu co na mokrą jesień nie jest najlepszym pomysłem :)

MJUS - Botki kowbojki i motocyklowe - czarny
Faaaajne :)

Pastelle - TONY - Botki kowbojki i motocyklowe - czarny
Ładne, ale mam wrażenie, że będą ciężkie.

Zign - Botki kowbojki i motocyklowe - czarny
Fajne, ale nie do końca gra mi tutaj obcas.

Lilly's Closet - Botki kowbojki i motocyklowe - czarny
Jak widać mam słabość do pikowań :) 

Które najlepsze ? :) 

12 komentarzy:

  1. 3 i 5 podobają mi się najbardziej. Sama kupiłam ostatnio bikery, jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. drugie mi się najbardziej podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdecydowanie 2! genialne są!! jaka to firma? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.zalando.pl/post-footwear-botki-kowbojki-i-motocyklowe-czarny-pf311c009-802.html :)

      Usuń
  4. Ja też stawiam na dwójkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 2, 5 i przedostatnie rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dwójeczka i ostatecznie jedyneczka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam bardzo podobne do tych ostatnich, jednak są trochę wyższe i ze srebrnym wykończeniem :D

    OdpowiedzUsuń