2013/09/23

Nowości

W końcu doczekałam się otwarcia Hebe w Katowicach. Na moje (nie)szczęście znajduje się zaledwie 5 minut od mojej pracy. Oczywiście już zdążyłam odwiedzić nowo-otwartą drogerię w Galerii Katowickiej. Samej Galerii jeszcze nie "zwiedziłam" - tłumy ludzi skutecznie mnie odstraszyły, ale może w tym tygodniu zdecyduję się na małą wycieczkę po pracy.

Zakupy skromne - trzeba odbudować budżet po urlopie, bo w listopadzie i grudniu czekają mnie kolejne wyjazdy :)









Szminka Revlon Colorstay Ultimate Suede 025 Socialite
Lakier Essie Demure Vix

Zapewne wkrótce zaproszę Was na recenzje tych nabytków.

16 komentarzy:

  1. zakupy skromne, ale konkretne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne kolory i pomadki i lakieru:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez wlasnie wybieram sie do Galerii, kurcze otwarli tam Hebe, wiec niech drzy moj portfel :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja byłam i nic nie kupiłam. Ha! Trenuję swoją silną (a jakże!) wolę! Jedynie stanęłam nad szafą lakierów Essie kilka minut dłużej i miałam chwilę zwątpienia.. chyba 19,99zł kosztowały wszystkie jak się nie mylę ;>

      Usuń
  4. Ja czekam na hebe w swoim mieście:) kolor lakieru bardzo mi sie podoba. Mogłabym taki mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szmika prezentuje się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pomadka ma bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam na essiaka na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny kolor lakieru!! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem pomadki:)
    Dzisiaj też kupiłam Essie.. Aż 3.. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. też tak mam, że jak zobaczę szafę z essie to nie potrafię przejść obojętnie :) przez co kolekcja rośnie :) szykuję posta na ten temat więc zapraszam na http://evelynsmith22.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń