2013/09/06

Pharmaceris Żel fizjologiczny

Dziś post w nietypowej porze. Za sobą mam tydzień pt. wizyta prezesa, więc proszę o wyrozumiałość, jeśli zawartość merytoryczna postu nie będzie na poziomie :) Dziś recenzja jednego z najlepszych produktów do twarzy z jakim miałam styczność. Radość tym większa, że jest to produkt polski!


Kilka słów o produkcie

Fizjologiczny żel przeznaczony jest do codziennego oczyszczania skóry szczególnie wrażliwej, suchej i alergicznej, ze skłonnością do podrażnień. Dostosowany do potrzeb skóry nietolerującej mydła. Zastępuje tradycyjne mydło. Odpowiedni dla skóry w każdym wieku. 

Wyjątkowo łagodnie oczyszcza skórę twarzy i oczu z zanieczyszczeń i makijażu minimalizując ryzyko podrażnień. Delikatna baza myjąca jest biozgodna z fizjologicznym pH skóry. Wosk z mango oraz Glucam wzmacniają naturalny płaszcz hydrolipidowy skóry zabezpieczając naskórek przed utrata wody. Alantoina i D-pantenol koją i łagodzą istniejące podrażnienia.

Formuła duoaktywna - do stosowania z użyciem lub bez użycia wody.

Cena ok. 25 zł za 190 ml






Moja opinia o produkcie

Tak jak pisałam w wstępie - jest to jeden z lepszych produktów do twarzy jakie miałam. Niesamowicie delikatny nawet w dni kiedy skóra ma gorszy dzień. Faktycznie przeznaczony do demakijażu oczu. Jest to dla mnie ważny aspekt - kilka razy nacięłam się na produkty do twarzy, które po dostaniu się do oczu niemiłosierne je podrażniały. Tutaj, bez większych obaw możemy nakładać produkt na całą twarz, nie martwiąc się nadchodzącą katastrofą :) Żel jest całkowicie bezzapachowy. Opakowanie bardzo wygodne - pompka jest higieniczna i działa jak należy. Żel faktycznie wykazuje działanie redukujące podrażnienia - pomógł mi, gdy w czasie urlopu ni z tego, ni z owego na twarzy pojawił się uczuleniowy "grysik". Jednak największą zaletą tego produktu jest jego uniwersalność. Możemy go stosować zarówno z wodą (jak klasyczny żel), jak i bez (wtedy nakładamy go na wacik). W obu wariantach sprawdza się świetnie - skóra jest dokładnie oczyszczona, daje radę nawet mocnemu makijażowi! Zdecydowanie polecam - nie tylko właścicielkom skóry problematycznej!


13 komentarzy:

  1. Faajny :) I jaka pojemność :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo prosze zkaupie go mamie ;) bedzie dla niej idelany ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mojej mamy byłby idealny, bo ma suchą i wrażliwą skórę. Szepnę jej kilka słów o tym produkcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią wypróbuję, od niedawna mam też krem tej marki. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi jak ideał:) Muszę go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety nie mam ostepu do polskich kosmetykow i baaardzo zaluje.

    OdpowiedzUsuń
  7. szukam czegoś nowego i chyba skusze się na pharmaceris, myślę jeszcze nad kremem do twrazy na dzień i na noc :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda, że znalazłam następce obecnego żelu do mycia twarzy:) niesamowite, że można znaleźć tak dobry produkt w tak dobrej cenie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydaje się odpowiedni dla mojej skóry, muszę go przetestować, szczególnie, że akurat kończy mi się mój żel do mycia twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Można spróbować kiedyś. Zapraszam do siebie! xxo

    OdpowiedzUsuń
  11. mam go i uwielbiam, faktycznie działa kojąco

    OdpowiedzUsuń
  12. O kurczę - aż taki dobry? Chyba gdzieś się pałęta wśród zapasów, zwrócę na niego uwagę :).

    OdpowiedzUsuń