2013/09/20

Bourjois So Delicate (Rouge Chic)

Kosmetyk ten w mojej kosmetyczce gości już prawie (a może ponad?) rok. Przyznam, że nie używam go często ze względu na jego kolor, który nadaje się tylko i wyłącznie na wielkie wyjścia. Jednak pudrowy, matowy efekt jaki daje Bourjois So Delicate jest na tyle interesujący i piękny (a jakże!), że postanowiłam się podzielić z Wami krótką recenzją.


Kilka słów o produkcie

Bourjois So Delicate Effet Poudre Velvet Finish delikatny błyszczyk z delikatną i pełną koloru kremową konsystencją, która idealnie pokrywa usta nadając matowe wykończenie. Bogaty w olejek kokosowy, nawilża usta do 8 godz.

Cena: pewnie ok.30 zł. Ja kupiłam na CheapSmells w promocji za 2 funty.









Moja opinia o produkcie

Produkt zamknięty jest w miękkie tubce. W środku znajdziemy gąbkowy aplikator, który bardzo dobrze sprawdza się przy nakładaniu dość gęstej i suchej konsystencji produktu. Jedna warstwa zapewnia nam bardzo dobre krycie i kolor - oczywiście przy tak mocnym odcieniu musimy troszkę się napracować by było równo, schludnie i ładnie, gdyż ognista czerwień bezlitośnie obnaża każdy nasz błąd. Jaki efekt otrzymujemy ? Piękny, nasycony matowy kolor, który na długo zagości na naszych ustach. Choć matowy efekt schodzi po spożywaniu napoju czy jedzeniu, sam pigment na ustach gości bardzo długo. To co mi się podoba, to fakt, że kosmetyk zostaje na swoim miejscu - nie rozmazuje się. Jest jeden minus So Delicate - ma tendencję do brzydkiego ścierania się. Tak jak pisałam pigment na ustach zostaje bardzo długo i z czasem zaczyna podkreślać załamania i nierówności naszych warg. Wtedy z pomocą przychodzi zwykły błyszczyk, który na nowo wyrówna koloryt :) Zobaczcie zdjęcia na ustach.



A tak wygląda po ok.5 godzinach (po posiłku i piciu).


Jak Wam się podoba efekt ?

16 komentarzy:

  1. śliczny kolor! :) A pasuje bardziej chłodnym czy ciepłym typom?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę ten produkt na oczy :O Ale trzeba przyznać, że kolor jest naprawdę piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie mocny kolor, ale piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi nie pasują czerwienie, ale na cudzych ustach uwielbiam je oglądać. ta ma wyjątkowo piękny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. na ustach wygląda pięknie, ale nie widziałam ich u nas stacjonarnie:) produkty do ust Bourjois są na prawdę świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taaaakie usta to można malować:) piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  7. kolorek bardzo wyrazisty :) masz piękne usta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie moj kolorek, bo w takich intensywnych czerwieniach nie jest mi dobrze, ale Tobie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie wygląda na ustach, ale trochę nie mój kolor.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajnie wygląda na ustach :D nawet nie zwracałam na ten produkt uwagi ! a powinnam :)

    OdpowiedzUsuń