2012/02/18

Biżuteria Orska

Orska. Pod tą nazwą kryje się świat autorskiej biżuterii Anny Orskiej. Tam nietypowe materiały spotykają się z najnowszymi trendami. Ich związek oparty jest na zasadzie upcyklingu – autorka daruje nieużywanym, na pierwszy rzut oka niepotrzebnym przedmiotom nowe życie. Część biżuterii produkowana jest w bardzo niewielkiej ilości, a nawet w ilości sztuk równej jeden :) W tym roku biżuteria Orska otrzymała nagrodę Doskonałość Mody Twojego Stylu. Jak do tej pory Orska dostępna jest w Warszawie oraz w Poznaniu. Funkcjonuje również butik internetowy.

















Choć nie wszystko jest w 100 % w moim stylu, jestem zachwycona pomysłowością i designem tej bizuterii. Chyba najbardziej podoba mi się kolekcja Frost. Warto poświęcić chwilę i wejść w internetowy świat Anny Orskiej.



14 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowe. Niektóre takie nowoczesne.

    OdpowiedzUsuń
  2. oj ona ma świetne te bransoletki, są mega oryginalne;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wszystkie mi się podobają, ale niektóre bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. coś ciekawego da się wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciezka ta bizuteria troche ;) i tlyko niektore mi sie mega podobaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wszystkie mi się podobają, ale niektóre są bardzo pomysłowe i efektowne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko jest przeurocze ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam biżu Orskiej na żywo, na nadgarstku koleżanki i jest extra :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne!pierwsza bransoletka i pierścionek rządzą:]!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo oryginalna! bransoletka najlepsza <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś otagowana na moim blogu, jeżeli już robiłaś Tag: Dobre bo polskie to przepraszam:)

    OdpowiedzUsuń