2012/02/15

Kissbox :)

Wczoraj w moje ręce wpadł lutowy Kissbox :) Całkiem miła niespodzianka na Walentynki. Jest to pierwszy Kissbox jaki zamawiałam i choć zawartość jest całkiem przyjemna, nie wiem czy zamówię kolejnego. Pod koniec lutego na rynek wchodzi dobrze znany Glossybox i to raczej z nim wiążę większe nadzieje ;)

Tak czy siak lutowa zawartość Kissboxa prezentowała się całkiem imponująco :) Nie chciałam jej publikować wczoraj, bo mogłabym zrujnować co niektórym niespodziankę ;) 










W pudełku można było znaleźć:
  • HudSalva Silnie nawilżająca maść/krem do skóry dłoni i stóp (15 ml)
  • Amargan Hair Therapu Oil (10 ml – pełnowymiarowe)
  • Bandi krem z kwasem pirogronowym, azelainowym i salicylowym (przedpremiera, 30ml)
  • IsaDora Build-up Mascara Extra Volume (6ml)
  • IsaDora Fruit Amazing Glaze (10 ml – pełnowymiarowe)
  • John Frieda Frizz-Ease (próbki)

    Zamawiałyście Kissboxa ?


28 komentarzy:

  1. Ojej, ale Ty jesteś kochana- myślisz o innych, by nie popsuć im niespodzianki ;)
    Ja też wczoraj dostałam całuśne pudełeczko i tak samo jak u Ciebie- był to mój pierwszy KissBox. Zamówiłam sobie subskrypcję, bo doszłam do wniosku, że 25zł miesięcznie to nie majątek, a do pudełek dają naprawdę fajne kosmetyki, których pewnie nie miałabym okazji przetestować, gdyby nie boxy.
    Też nie mogę doczekać się Glossybox- mam nadzieję, że to będzie naprawdę COŚ i że oczywiście uda mi się załapać na zamówienie pierwszego pudełka, które pewnie będzie mocno limitowane i mocno rozchwytywane ;)

    pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam dobre przeczucia co do Glossyboxa ;)

      wczoraj wysłałam Ci nagrodę :))

      Usuń
  2. Czytałam, że te produkty z Isadory są najprawdopodobniej przeterminowane. Tzn. błyszczyk chyba na pewno, a tusz za niedługo traci ważność.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też to czytałam jestem jednak daleka od paniki. Błyszczyk nie wzbudza moich podejrzeń - wszystko z nim w porządku. Tak samo z tuszem. A dekalkulator kodów nie zawsze pokazuje informacje zgodne z prawdą :)

      Usuń
  3. podobno jest jakaś afera z kosmetykami Isa Dora. Słyszałam, że mogą być przeterminowane...

    Dostałaś odpowiedź w sprawie The Balm? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak dostałam :) mialy byc do konca stycznia...nadal ich nie ma. W przyszłym tygodniu będę u nas w Silesii więc spytam ponownie :)

      Usuń
  4. nie zamawiałam nic, bo czekam w końcu na glossyboxa, już pora do jasnej ciasnej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam, bo ja nie jestem w temacie - o co chodzi z tym Kissboxem i jak i gdzie można go zamówić...?
    Pozdrawiam Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://kissbox.pl/ :) W cenie abonamentu co miesiąc dostajesz miniprodukty (czasem pelnowartościowe opakowania) produktów. Zapisy na marzec chyba zaczynają się 20 lutego, ale nie jestem pewna

      Usuń
    2. dziękuję :)
      Gosia

      Usuń
  6. Mnie się ten box bardzo spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam na Glossy i już n ie mogę sie doczekać. Pamiętasz może jego cenę?

    OdpowiedzUsuń
  8. Radzę sprawdzić daty ważności Isa Diory, bo bardzo wiele Bloggerek dostało przeterminowane, bądź prawie przeterminowane produkty...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *IsaDory (zaspana jestem :D głupoty piszę)

      Usuń
    2. tak wiem :) mój błyszczyk teoretycznie też jest przeterminowany. Tylko jak czytałam z tym dekalkulatorem kodów jest różnie i czasem nie pokazuje informacji zgodnych z prawdą. Albo poporstu wciąż się łudzę, że IsaDora jest porządną firmą i nie wcisnęła nam bubli ;)

      Usuń
  9. fajne rzeczy, warte przetestowania. nigdy nie zamawiałam kissboxa i powiem szczerze ze nawet nie nie na czym to polega... ale u wielu dziewczyn widze to zgrabne pudełeczko muszę poczytać o co z tym chodzi :P zapraszam do siebie... Camille1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie to wszystko wygląda ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. ja miałam nosa i nie zamówiłam, wolę nasze BlogBoxy! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. no tak blogboxy są poza konkurencją :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zawartość całkiem fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiedziałam że takie coś jest, chętnie zamówię, gdzie można?

    OdpowiedzUsuń
  15. chętnie bym przygarnęła takie malutkie pudełeczko :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam do konkursu:
    http://matleenamakeup.blogspot.com/2012/02/konkurs-wygraj-kosmetyki-inglot.html
    Jeśli bierzesz w nim udział prosze napisać że Cie zwerbowałam "Lilianaa blog":)
    Tu więcej informacji:
    http://matleenamakeup.blogspot.com/2012/02/konkurs-wygraj-kosmetyki-inglot.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. zapraszam do wziecia udziału w konkursie dla kreatywnych.! :)
    www.dzuldesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej gdzie mogę zamówić kiss boxa?

    OdpowiedzUsuń