2012/02/25

Cuda na kiju - magnetyczny lakier 3D Quiz Cosmetics

Dziś mam Wam przyjemność przedstawić totalną nowość (przynajmniej dla mnie). W paczce od portalu Uroda i Zdrowie znalazłam magnetyczny lakier z dołączonym doń małym magnesem, który tworzy poprzeczne wzorki na paznokciach. Ja co prawda fanką wzorków nie jestem, jednak taka nowość bardzo mnie zaintrygowała. Zapraszam do przeczytania recenzji.

_TJ08659

Kosmetyki marki Quiz możecie kupić za pośrednictwem Internetu. Koszt lakieru to 7,98 zł. Dostępny tutaj.

Kilka słów od producenta

Lakier magnetyczny 3D posiada wyjatkową moc przyciągania, nada Twoim paznokciom wygląd jakiego nigdy nie widziałaś! Lakier należy nanieść na paznokieć i za pomocą specjalnego magnesu powstaną wyjatkowe efekty.

 Sposób użycia:Nałóż warstwę lakieru.Szybko przyłóż i przytrzymaj załączony magnes 3mm nad płytką paznokcia przez kilka sekund aż do uzyskania wzoru. Ciesz się zawsze innym efektem na paznokciu w zależności od kierunku trzymania magnesu.

Konsystencja

Konsystencja lakieru jest raczej rzadka - nakłada się ją dobrze. 2 warstwy wystarczą na dobre pokrycie całej płytki.

Pędzelek

Raczej wąski, lekko zaokrąglony na końcu. Z lakierem współpracuje świetnie - już dawno tak łatwo nie nakładało mi się lakieru.

Kolor

Mój lakier to numer 04 - jest to stalowy niebieski z fioletowymi opiłkami. Jak widać na poniższym zdjęciu fioletowe opiłki stają się widoczne pod wpływem magnesu, który układa je w fantazyjne wzorki.

_TJ08665

Użytkowanie

Co do samego procesu nakładania lakieru nie mam zastrzeżeń. Pędzelkiem maluje się łatwo i przyjemnie - można bez problemów manewrować nim przy skórkach.  Pierwszą warstwę lakieru nałożyłam tak jak w przypadku normalnego lakieru. Przy drugiej trzeba działać szybko - po pomalowaniu każdego paznokcia przykładamy magnesik. I tutaj przynajmniej dla mnie zaczęły się schody - 3 mm to stanowczo zbyt blisko paznokcia. Kilka razy udało mi się przyczepić magnez do jeszcze mokrego paznokcia - pewnie to wina moich mało zgrabnych i stabilnych dłoni. Wydaje mi się jednak, że nie tylko ja będę miała taki problem :) Lakier zmywa się bez większych problemów. Schnie szybko.

_TJ08662

Trwałość

I tu wielkie brawa. Lakier wytrzymał w niezmienionym stanie 5 dni - jak dla mnie to rekord, którego nie pobiły nawet lakiery OPI czy Essie.

Stosunek jakość – cena

Cena niewielka jak na taki gadżet, a lakier jest na prawdę dobrej jakości. 

Plusy

  • niska cena
  • ciekawy efekt - można nakładać go również jak normalny lakier
  • wytrzymałość
  • łatwość nakładania

Minusy

  • jeśli jest się niezdarą taką jak ja, można sobie przez przypadek wsadzić magnes w świeży lakier ;)
  • dostępność

_TJ08601

_TJ08609

18 komentarzy:

  1. jakoś nie przypadły mi do gustu, podobnie jak pękacze.

    OdpowiedzUsuń
  2. to ten magnes kladzie sie na wyschniety juz paznokiec? czy kiedy? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wygląda :) koleżanka z grupy na z GR fioletowy, długo jej się trzymał.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wygląda, ja dzisiaj wybieram się na małe lakierowe polowanie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się podoba- kolorek jest piękny, wzorki subtelne i ładne. Zawsze to jakaś odmiana na paznokciu :) ja mam metaliczny z Essence- wkurzyłam się, że tyle trwa robienie wzorków i pomalowałam na gładko- wyszła nieziemska srebrna powierzchnia! Coś pięknego :)

    pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. mam podobny z essence, ale jakoś się z nim nie polubiłam ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie to wygląda, kiedyś chyba się zaopatrzę w taki magnetyczny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie chce mi się bawić w coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. efekt robi piorunujące wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi się podobają magnetyczne lakiery. Muszę sobie jakiegoś poszukać. Fajnego bloga prowadzisz. Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny lakier, na ogol nie lubie takich kolorow, ale ten jest super ;))

    OdpowiedzUsuń