2012/02/23

Wiosno nadchodź !

Moja butowa pasja w zimę uległa uśpieniu. Nie wiem jak to jest, ale zimowe obuwie w ogóle mnie nie pociąga. Wystarczy mi jedna kozaczków na obcasie i jedna para ciepłych mukluków. Inaczej sprawa ma się, gdy nadchodzi wiosna i sklepy kuszą pięknymi szpileczkami we wszystkich kolorach tęczy ! Gdyby nie ograniczenia finansowe i szafowe, miałabym już dawno sporą kolekcję butów ;) W tym roku postanowiłam już na przecenach znaleźć buty na wiosenno-letni sezon. Dzięki sporym przecenom udało mi się kupić moje ukochane Lorissy Edelmana. Teraz nie pozostaje mi nic innego jak czekać na ładną pogodę :) Już nie mogę się doczekać !


_TJ08616

_TJ08613


Wymarzone Lorissy znalazłam na e-bay - ich cena była niższa o 80 funtów od normalnej, więc nie wahałam się ani chwili :) Jestem w nich totalnie zakochana - są świetnie wykonane, muszę je jednak dać do rozepchania do szewca ;) 

_TJ08617

_TJ08619

Beżowe lakierowane baletki pierwotnie były zamawiane dla mamy, jednak okazały się dla niej za ciasne. To przygarnęłam do siebie, a co ! :) Tak na przyszłość, wychodzi na to, że buty Edelmanna wychodzą mniejsze niż podane rozmiary :)

_TJ08622

_TJ08623

I buty, które pokazywałam Wam na zdjęciu ze sklepu internetowego. Srebrne szpile z Bershki kupione za zawrotną cenę 49 zł. Wyglądają całkiem przyzwoicie, a że trójkątne noski będą hitem w następnym sezonie :) 

Trzymajcie kciuki za szybkie nadejście wiosny ! 

43 komentarze:

  1. pierwsze szalenie mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze - cudo ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam buty :))

    OdpowiedzUsuń
  4. W pierwszych się zakochałam, piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. te pierwsze buty sa naprawde rewelacyjne.. ;) wowwww ! juz sobei wyobrazam twoje outfity w tych butach 0o ahhh cudo ! *__*

    OdpowiedzUsuń
  6. te pierwsze są cudowne!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak pierwsze buciki są ekstra! Baleriny również mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie są mega po prostu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne buty ! Sama muszę zapolować na Edelmany

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty już na całego przyszykowana na najbliższą wiosnę ;) Buciki bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też czekam na wiosnę. :) mam nadzieję, że szybko przyjdzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gdzie kupilasss?:D

    ps: Kochana u mnie rozdanie, a do wygrania jajeczko do makijazu beauty blender, jezeli jestes zainteresowana to zapraszam :

    OdpowiedzUsuń
  13. Cuda! Ja coraz bardziej popadam w butoholizm i o ile na zimę mam 2-3 pary, to na wiosnę i lato mam ochotę kupować mnóstwo butów :) Na ten sezon zakupiłam botki z Parfois przecenione z 209zł na 63zł (pokazywałam je na blogu) i takie trampki na wysokim obcasie do bardziej luźnych stylizacji ;) Ale mam ochotę kupować jeszcze i jeszcze, tylko rozsądek nie pozwala...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż strach się bać co będzie jak nas rozsądek opuści hehe ;)

      Usuń
  14. Lorissa <3
    za ile udało ci się je kupić?:) ja jeśli bym się zdecydowała pewnie kupiłabym rozę, bo to jednak zakryte palce ;)

    a bershkowe buty wygodne są? cały czas nad nimi dumam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. udało mi się uplować za 110 funtów je...także w miarę przyzwoicie ;)

      a Bershkowych jeszcze nia miałam ubranych - za zimno :D

      Usuń
  15. ile kosztowały te pierwsze? ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Te pierwsze są cudowne <3 A reszta też extra ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Buciki extra juz się kłócimy której bardziej pasują.Stanęło na tym ,że będziemy się wymieniać

    OdpowiedzUsuń
  18. fiufiu super buciki, balerinki sama chciałabym mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. w pierwszej parze butków jestem zakochana!! :)) ja sobie kupiłam zabójcze szpile River Island na obcasie ponad 13 cm i nie wiem jak w nich ujdę chociaż z 2 metry bo są okrutnie niewygodne :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie dziwię się, że czekasz na wiosnę :) U mnie na swój debiut czekają trzy pary kolorowych baletek. WIOSNO PRZYJDŹ BUTY CZEKAJĄ ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ojejku.. wszystkie sa piękne..

    OdpowiedzUsuń
  22. Cześć! Mnie się podobają te drugie, są cudne. Ja to nawet nie wiedziałam że tak firma butowa istnieje, skąd ty to wszystko wiesz ;) chyba mieszkałaś gdzieś za granicą ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Neat blog! Is your theme custom made or did you download it from
    somewhere? A theme like yours with a few simple adjustements would really make my blog shine.
    Please let me know where you got your design. With thanks czytaj, http://users.
    v-lo.krakow.pl/~matmarex/testwiki/index.php?title=U%C5%BCytkownik:XiomaraIl

    OdpowiedzUsuń
  24. Great beat ! I wish to apprentice while you amend your site, how could i subscribe for a blog website?
    The account aided me a acceptable deal. I had been a little bit acquainted of this your broadcast offered bright clear idea dokłAdne info, http://team-6.
    eng.toyo.ac.jp/practice5-6/index.php?title=%E5%88%A9%E7%94%A8%E8%80%85:Kiera9070

    OdpowiedzUsuń
  25. This text is invaluable. When can I find out more?

    Visit my web page; kliknij

    OdpowiedzUsuń
  26. Wonderful blog! I found it while searching on Yahoo News.
    Do you have any tips on how to get listed in Yahoo News?

    I've been trying for a while but I never seem to get there! Cheers

    Feel free to visit my blog post - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  27. I am no longer certain where you are getting your information,
    however great topic. I must spend some time learning much more or understanding more.
    Thank you for excellent info I used to be on the lookout for this info
    for my mission.

    Also visit my blog post kliknij

    OdpowiedzUsuń
  28. What's up friends, how is the whole thing, and what you wish for to say concerning this piece of writing, in my view its truly remarkable designed for me.

    Feel free to surf to my web site; kliknij

    OdpowiedzUsuń
  29. excellent issues altogether, you simply received
    a brand new reader. What may you suggest about your publish that you made some days ago?
    Any positive?

    my website: kliknij

    OdpowiedzUsuń
  30. Heya i am for the primary time here. I came across this board and I in finding It truly useful &
    it helped me out a lot. I'm hoping to present something again and help others like you aided me.

    Look at my web site ... kliknij

    OdpowiedzUsuń
  31. Please let me know if you're looking for a article writer for your weblog. You have some really great articles and I think I would be a good asset. If you ever want to take some of the load off, I'd absolutely love to write some material for
    your blog in exchange for a link back to mine. Please shoot me an e-mail if
    interested. Regards!

    Here is my web blog; kliknij

    OdpowiedzUsuń
  32. Thanks for finally writing about > "Wiosno nadchodź !" < Loved it!

    My web site: kliknij

    OdpowiedzUsuń