2012/02/20

MARNI dla H&M Lookbook



8 marca do sklepów H&M wejdzie efekt nowej współpracy pomiędzy popularną sieciówką, a włoskim domem mody MARNI. Kolekcja zarówno damska, jak i męska będzie oczywiście zdominowana przez charakterystyczne duże wzory, które są znakiem rozpoznawczym MARNI. W sklepach znajdziemy również dodatki. Póki co klimat całej kolekcji możemy poczuć w klipie reżyserowanym przez Sofię Copollę. Pojawiły się również pierwsze zdjęcia z lookbooku całej kolekcji. Myślę, że rezultat tej współpracy przypadnie mi do gustu o wiele bardziej niż projekty Versace – jest tu więcej kobiecości i dojrzałości, ubrania są proste, a smaczku dodają im jedynie graficzne wzory.

Kolekcja MARNI dla H&M będzie dostępna w następujących miastach w Polsce: Białystok, Katowice, Gdańsk, Kraków, Łódź, Lublin, Olsztyn, Poznań, Rzeszów, Szczecin, Warszawa, Wrocław. Czyli z dostępnością będzie lepiej niż w przypadku Versace :)















Moi faworyci ? Buty z ostatniego zdjęcia, szary kardigan z przed ostatniego, biały t-shirt w kwiaty i czarny płaszczyk w koła. Jestem bardzo ciekawa jakie będą ceny tych rzeczy i jak będą wyglądać na żywo. Nie wykluczam, że 8 marca pojawię się w katowickiej Silesii, by zapolować na którąś z powyższych rzeczy.

Zdjęcia pochodzą z portalu trendhunt.pl

10 komentarzy:

  1. Ja co prawda nie przepadam za takimi dużymi, kolorowymi wzorami, jednak muszę przyznać, że ta kolekcja jest ciekawa. Nie wiem, czy zdecyduję się polować na którąś z tych rzeczy.
    Trzymam kciuki, żeby Tobie udało się polowanie ;)

    pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiam się czy dostałaś mojego e-maila, bo wysłałam wiadomość dwa dni temu bez odpowiedzi co postanawiasz? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już ci odpisuję ! :) blogowego maila nie sprawdzam za często ;)

      Usuń
  3. Nie nie nie, zbyt pstrokato ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. ubrania są ciekawe, ekstrawaganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. omg ta laska wygląda jak manekin! ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, oryginalnie! Baaardzo podoba mi się "komplet" z pierwszego zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na filmiku wypatrzyłam dwie fajne sukienki, zobaczymy jak będą się prezentowały cenowo i na żywo.

    OdpowiedzUsuń