2012/02/04

Trend alarm - Pastele

Za oknem siarczysty mróz, dlatego warto rozgrzać się wewnętrznie wiosennymi trendami. Choć może trudno w to obecnie uwierzyć – wiosna nadejdzie i to całkiem niedługo :) Jednym z głównych wiosennych trendów pojawiających się na wybiegach Preen, Chloe czy Tibi są pastele. Rozbielone kolory na dobre zagoszczą w naszych szafach i stanowić będą zupełną odmianę dla neonowych barw noszonych w zeszłym roku (choć myślę, że i one w tym sezonie nie wyjdą z mody całkowicie). Choć na pierwszy rzut oka wyglądają na łatwe i przyjemne kolory, w noszeniu mogą okazać się o wiele bardziej wymagające niż krzykliwy pomarańcz czy róż. Bo chyba nie zależy nam na osiągnięciu majtkowo-piżamowego looku ? A o taki z opisywanym trendem bardzo łatwo. 

I tradycyjnie co, gdzie i za ile ;)

 






Podobają się Wam takie słodkie barwy ? :) 

21 komentarzy:

  1. Zdecydowanie moje kolorki i bardzo wiele rzeczy mi się tutaj podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczy też mi się podobają, ale taki pastelowy total look nie jest dla mnie ;)

      Usuń
  2. Sukienka z kołnierzykiem z Zary jest przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko pięknie, szkoda że ja w pastelach wyglądam, jak chora :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham pastele, ale ...nie na sobie. Wyglądam w nich jak nieboszczka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pięknie to ujęłaś :P ja jak ubiore się w blade kolory to zawsze ktoś mi powie "boże ale ty blada" :)

      Usuń
  5. kurcze lubię pastele, ale zawsze mam wrażenie że wyglądam w nich paskudnie. Chociaż jak czasem cos przymierzam w sklepie to koleżanki zawsze mówią że mi zazdroszczą, że mogę w takich kolorach chodzić... moze wiec w tym sezonie się skuszę ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie kolory !:)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam pastele ;)) ta mieta < 333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi wrócił szał na mięte - szukam idealnego miętkowego lakieru :D

      Usuń
  8. uwielbiam takie kolory, już się doczekać nie mogę wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Może nie do końca przemawia do mnie ten trend, choć kilka rzeczy chętnie bym kupiła ;) Byłam wczoraj na zakupach i w niektórych sklepach pojawiły się już wiosenne kolekcje - faktycznie, pastele baaardzo dominują!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo to muszę ruszyć się i zobaczyć nowe kolekcje :)

      Usuń
  10. bardzo przypadł mi do gustu ten trend :)

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie na blogu tez o kolekcji wiosna-lato ! zapraszam!

    OdpowiedzUsuń