2011/10/14

MISBHV

Pamiętacie mój post o tzw. choker necklace ? Niedługo później dostałam przemiłego maila od dziewczyn ze sklepu MISBHV, które postanowiły zrobić mi niespodziankę. I tak oto mój wymarzony choker wpadł kilka dni temu w moje ręce. Na żywo jestem nim jeszcze bardziej zachwycona, choć noszenie czegoś tak przyległego do szyi wymagało przyzwyczajenia się. Jest to świetny statement piece i mam już tysiące pomysłów na niego ;) Dziś pierwsza odsłona metaliczno – panterkowa !






Wybaczcie wyginanie się pomiędzy stołem kuchenny a zlewem, ale tym razem cała hot fashion sesja odbyła się w zaszczytnym gronie ja i apart (brakujący element: fotograf).

Mam na sobie:

bluzka – Asos
marynarka – Zara
spódnica – Zara
buty – Asos
naszyjnik - misbhv

Jeśli macie chwilę to zapraszam do odwiedzenia sklepu – świetne, oryginalne rzeczy i przemiła obsługa.



Przypominam także, że do jutra trwa konkurs organizowany przez ClubCouture.




17 komentarzy:

  1. Piękne są takie "naszyniki", zestaw także MEGA!!!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie, pozdrawiam :)
    http://painted-sheet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. nie podoba mi się to coś na szyi

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam Twoją spódniczkę :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurde blaszka wygląda to prześwietnie!
    Boski strój i piękny, piękny choker necklace :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw. :) U mnie są nowe zakupy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zamorduję Cię kiedyś za ten styl :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zakochałam się w spódniczce ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. rzeczywiście spódnica zapiera dech:)aczkolwiek w takim naszyjniku bym miała uczucie że się duszę

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo miły gest z ich strony :) A naszyjnik jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  11. ale ja Ci zazdroszczę spódniczki! Cudowne buty, całość boooooooska :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają mi się srebrne w zestawie z bransoletkami. Nie wiem, czy są w tym sklepie, ale widziałam je gdzieś ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz rewelacyjnie :) Jednak naszyjnik strasznie mi się nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  14. mi się podoba spódniczka, gdyż ostatnio lubię panterki itp.:) całość świetnie

    OdpowiedzUsuń
  15. boski jest ten naszyjnik !!! super zestaw :)

    OdpowiedzUsuń