2011/09/26

Club Couture - A/W 2011

Nowy sponsor bloga - amerykański sklep Club Couture wypuścił nową kolekcję na rynek. Zostałam poproszona, żeby zapoznać swoje Czytelniczki z tą kolekcją. Inspirowana romantycznością, ale i namiętnością mi nie do końca przypadła do gustu, choć kilka rzeczy (szczególnie biżuterię) z chęcią bym przygarnęła. A co wy sądzicie na jej temat ?


Torebki



Sukienki















Bluzki, kardigany









Dodatki







Możecie również zapoznać się z pełną ofertą sklepu - jej znajomość na pewno przyda się nie długo w konkursie, który organizuję z ClubCouture.




15 komentarzy:

  1. mi raczej do romantyczności daleko, kolekcja średnio mi się podoba. pierwsza torba w odpowiedniej stylizacji mogłaby wyglądać fajnie, ale nie pasuje mi do żadnej sukienki...

    OdpowiedzUsuń
  2. ta pierwsza torebka ładniutka :>

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsza torebka PIĘKNA :)

    Dodaje do obserwowanych i zapraszam do śledzenia moich wpisów! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobają, zwłaszcza ta różowa torebka i jedna z czarnych sukienek. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza torebka i pierwsza kiecka sa cudowne :) O cene wole nie pytać :)
    Zapraszam do siebie jeśli masz czas i ochote :):*

    OdpowiedzUsuń
  6. Musze koniecznie odwiedzić, gdyż już mi wpadło w oko kilka sukienek;p Pozdrawiam;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się kilka sukienek, ale biżuteria jest rzeczywiście godna podziwu.
    Do tego zapraszam na mój nowy blog :
    http://blueberrys-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta czerwona sukienka z dekoltem "łezką" jest piękna. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnie bez szalu :)
    a co do essence to ja tu w grecji nie mam dostepu do ich kosmetykow :( niestety, bo turkusowy eyeliner bardzo chcialam.

    OdpowiedzUsuń
  10. @craving for beauty:
    Mi właśnie w tej czarnej coś nie gra ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. One nie są rude :) Schodzę do naturalnego, teraz mam taki średni brąz.

    OdpowiedzUsuń
  12. podbieram pierwszą torebkę na fashiolistę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacja!! torebka w róże prześliczna, a z sukienek na pewno bym sobie coś wybrała :D
    pozdrawiam i zapraszam
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń