2011/09/15

Trend alarm - Ubrana jak facet

W zeszłych sezonach pożyczałyśmy od naszych mężczyzn oversizowe koszule i tzw "boyfriend jeans", teraz posuniemy się o krok dalej. Kroje, które do tej pory były silnie związane z modą męską wkraczają na kobiece wybiegi. Kamizelka, eleganckie buty o męskim kroju, do tego koszula i reszta garnituru...czy to może być kobiece ? Co do ubrania się w cały wymieniony rynsztunek, mam pewne wątpliwości. Jednak przemycenie do naszego stroju odrobinę męskości doda nam zadziorności i na pewno przyciągnie spojrzenia innych. Zobaczcie co proponują nam wielcy tego świata.

 Paul Smith

 Dolce and Gabbana


The Row

Moschino


Chanel

Tory Burch

Jak widzicie interpretacja trendu przez projektantów jest dosyć szeroka - od dandysowych stylizacji jak u Paul Smitha do lekko "ukobieconych" krojów jak u Chanel.

Oczywiście powyższe stroje z wybiegów stanowiły podstawę inspiracji dla sieciówek - o to co znajdziemy :)
ALDO

ASOS


ASOS

ASOS

ASOS

ASOS


ASOS


Zara

Zara

Zara
Lowie

Topshop

Topshop
Topshop

Choć bardzo podobają mi się takie stylizacje na zdjęciach, to jakoś nie umiem sobie wyobrazić siebie ubranej po męsku :)

Co wy na to ? :)
Lubicie serię Trend Alarm ?


Przypominam o wrześniowym konkursie :)

Do wygrania m.in. bony do drogerii Leri-sklep.

16 komentarzy:

  1. No jak dla mnie to obleśne ;-) I te ohydne buty!


    www.femalepleasurelola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też nie potrafię sobie wyobrazić siebie noszącą męskie kroje - zwłaszcza, że jestem potężną osobą.
    Pogoda mi się to jeśli jest tylko jeden akcent - proste spodnie z szelkami, koszula z botkami i rurkami, marynarka, kamizelka.. ale nie gdy cały strój zaczyna zacierać granice.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie! ja uwielbiam taki męski styl! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Są super, chociaż nie wyobrażam siebie w męskich kreacjach :ppp

    OdpowiedzUsuń
  5. szary garnitur z Asosa wymiata ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. na zdjęciach ładnie to wygląda ale myślę że na żywo wyglądałoby to troche dziwnie :D

    ogolnie nie jestem za tego rodzaju modą :)
    zapraszm do siebie.
    Dodaję do obserwowanych i licze na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się podobają inspiracje męską szafą, ale delikatne :)
    No i serię Trend Alarm bardzo lubię! :)) :*

    OdpowiedzUsuń
  8. haha ja podziękuję za męskość w mojej szafie ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za komentarz i wizytę. Świetne zdjęcia, uwielbiam te z Zary;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mi się podobają zdjęcia ale mam już dość męskości w swojej szafie. ;)))

    OdpowiedzUsuń
  11. ładne są niektóre zestawy, jednak okrojone zupełnie z kobiecych kształtów ... Zapraszam do obserwowania mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam nic przeciwko ale sama ograniczam sie jedynie do luźnych krawatów- i to też tylko pod wpływem 2 serii Gossip Girl;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niektore stylizacje sa calkiem fajne! wczoraj wlasnie wszystkie prezenterki w wieczornym wydaniu wiadomosci byly podobnie ubrane i wciaz wygladaly bardzo kobieco!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń