2011/09/07

Współpraca z Calmaderm

W zeszłym tygodniu dostałam miłego maila od Pani Magdaleny reprezentującej firmę Calmaderm. Dotyczył on testowania produktów i ogólnie nawiązania współpracy. Muszę przyznać, że nigdy wcześniej nie słyszałam o tej firmie, więc czym prędzej odwiedziłam ich stronę. Jest to producent kosmoceutyków (cóż za nazwa !) opartych na składnikach naturalnych takich jak aloes czy olejek z rokietnika. A jako, że ostatnio na kosmetyki z naturalnymi składnikami mam małą manię to z chęcią przystałam na współpracę ;)

Paczka doszła bardzo szybko, a jej zawartość bardzo przypadła mi do gustu :) W końcu nigdy za wiele wszelkich mazideł do różnych partii ciała :D


Niedługo możecie spodziewać się recenzji następujących produktów:

Balsam PantheVera - balsam łagodzący podrażnienia skóry. Producent zaleca jego użycie po opalaniu, goleniu, zabiegach kosmetycznych oraz zawsze wtedy, kiedy nasza skóra narażona jest na urazy. Cena 27 zł.

Dermactol Krem do stóp - również o działaniu kojącym, jak również wygładzającym. Oparty m.in. na maśle shea oraz witaminach A,E i F. Cena 19 zł.

Dermactol krem do rąk - oparty na maśle shea, oliwie z oliwek, aloesie oraz drobnoustrojowym oleju pszennym. Przeznaczony do bardzo suchych dłoni (coś dla mnie!). Cena 19 zł.

Calmaderm

Recenzji, którego produktu jesteście najbardziej ciekawe ?
Jakie są Wasze doświadczenia z tą firmą ?

20 komentarzy:

  1. Gratulacje! Ja też nie słyszałam o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak do bardzo suchej skóry i dla alergików to dla mnie. :) Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie też nigdy nie słyszałam o tej firmie, dlatego również przystałam na współpracę - o czym u mnie już niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także się zgodziłam :) Warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham kosmetyki naturalne <3 A jeszcze jak mają takie opakowania ciekawe, to już są moje ;p Tych produktów nie da się kupić w normalnych drogeriach? Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję współpracy. :) Nie znam produktów tej firmy, chętnie poczytam recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej firmy, z przyjemnością poczytam recenzje produktów. :) Miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję współpracy :)

    Pozdrawiam, vogue-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobnie jak Ty, nigdy wcześniej nie słyszałam o tej firmie:)
    Gratulacje z okazji nowej współpracy, już jestem ciekawa efektów:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też bede recenzować te produkty

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdecznie gratuluję współpracy i z niecierpliwością czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  12. kosmoceutyki heh... czekam na recenzję w takim razie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Balsam mnie najbardziej zainteresował :)
    Miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Balsam z pompką jest super :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Firmy nie znam więc tym bardziej jestem zaciekawiona, najbardziej chyba kremem do rąk bo mam problem ze znalezieniem dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz widzę tą firmę

    OdpowiedzUsuń