2011/09/02

Na klifach

Przepiękne widoki wybrzeża Algarve, gdzie spędziliśmy drugi tydzień naszej portugalskiej wycieczki były doskonałą oprawą dla małej modowej sesji :) Wieczory były dosyć chłodne,dlatego świetnym pomysłem okazało się wzięcie mojej ślubnej marynarki - jej biały kolor doskonale wpasował się w letnie klimaty czyniąc z niej idealny ciuch na wieczorne,wakacyjne wyjścia.





Mam na sobie:

Chinosy - H&M, 99 zł
Marynarka - Zara - 349 zł
Top - Zara - 39 zł z %
Torebka - Sisley - 189 zł z %
Baletki - Asos ok.50 zl z %
Okulary - H&M, 19,90 zł

16 komentarzy:

  1. widoki niesamowite :) chciałabym tam pojechać...

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne widoki :)

    i marynarka coraz bardziej mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne widoki ;o
    Marynarka świetna, wpasuje się w wiele stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw, najbardziej podoba mi się marynarka i baleriny. :) Widoki też piękne. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ślicznie wyglądasz! A z tymi widokami z tyłu to już w ogóle bajecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne widoki i Ty ślicznie wyglądasz:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja Ci zazdroszczę:P
    Szczęścia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. o tak, przepiękne widoki<3 twój strój też jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zestaw;0 Zakochałam się w żakiecie, jest niesamowity;) A do tego te spodnie, najbardziej takie lubię;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Chłodne wieczory? Nie strasz mnie. :)
    Mam cichy plan żeby podczas mojego pobytu w Hiszp, zmobilizowac się i odwiedzić Algarve ale nie wiem czy to się uda.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne widoki, a zestaw przyjemny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne widoki! A Ty ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne zdjęcia zazdroszczę takich widoków

    OdpowiedzUsuń