2011/09/29

Jesienny spacer

Dzisiaj tylko 3 zdjęcia robione na szybko przed wyjściem na spacer - w tym roku jesienna pogoda wyjątkowo nas rozpieszcza :) Ciepłe swetry są moją ulubioną częścią jesiennej garderoby - uwielbiam się w nie wtulać i łączyć z lekkimi tkaninami. Ale nie zrozumcie mnie źle, ja nadal NIENAWIDZĘ jesieni :) 




Co mam na sobie:
tunika – Papaya, sh
sweter – Zara
jeansy – H&M
buty – Prima Moda
torebka - Sisley


Już tylko 2 dni do końca konkursu !


Do wygrania m.in. bony do drogerii Leri-sklep.

25 komentarzy:

  1. buciki i sweterek są piękne, z resztą bluzeczka też.. tak w sumie to cały zestaw jest tak skomponowany, że każdy jego element się podkreśla wzajemnie przez co daje poczucie piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm...właśnie znalazłam swoją bluzkę na innym blogu:) Bardzo fajnie wyglądasz...nie tylko przez bluzkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny zestaw :). Ogólnie pod względem ciuchów jesień to moja ulubiona pora roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo Ci pasuje ten ciepły braz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stylizacja, bardzo podoba mi się tunika. Też nienawidzę jesieni!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiem, co podoba mi się w tym zestawie najbardziej, ale trzeba przyznać, że jest bardzo udany. ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. hehe :)
    ja też! już od dawna miałam go w obserwowanych i tylko czekałam na taką okazję! :P
    btw, więcej rzeczy z Twojej listy przecenili... ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. te przeceny po 50% sa związane z akcją, która trwa tylko 48h - do jutra rana! :P

    OdpowiedzUsuń
  9. ale za to jakie przyjemne w kupowaniu! :P
    ooo... to mam do Ciebie prośbę o pomoc w rozsądnym zakupie:
    chodzi o dość dużą torebkę, taką na ramię, ale o dość krótkim pasku.
    zawsze nosiłam takie na długich, często przez ramię i teraz mam problem ze znalazieniem czegoś odpowiedniego, a szczególnie dobrze wyglądającego... te piękne torby do ręki to niestety też nie dla mnie - obawiam się, że zgubiłabym mój cały dobytek gdzieś w autobusie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. sęk w tym, że muszę znaleźć coś na krótszym pasku :P
    dobra, sprawdzę polskie mango...
    ciekawe, co do nas dotarło :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie ja chcęęęę! ;D kurczę. A Twój sweterek mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. outfit bardzo w moim stylu. super :)
    pozdrawiam
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki. :* Dziś moja lekarka potwierdziła i dała skierowanie do chirurga. Jutro idę się zapisać i dowiem się co to za guz. Świetny sweter. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zwykle wyglądasz ślicznie;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja do swetrów lubię coś "bliżej ciała", jakiś top czy bardziej obcisłą bluzeczkę. ale całość mi się podoba :) ładny kolor jeansu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie wyglądasz;p Świetny ten sweter, sama muszę sobie taki sprawić;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny OOTD. A pewnie jak zauważyłaś zwykle mi się nie podobają ;) Mamy różne gusta. Chociaż ten na prawdę fajny


    femalepleasurelola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Sweterek wpadł mi w oko ;) muszę takiego poszukać :D

    OdpowiedzUsuń