2011/09/23

Czerwone szpile

Kojarzycie teledysk do Crazy in Love Beyonce i Jay-Z ? Swego czasu była to jedna z moich ulubionych piosenek - uwielbiałam patrzeć na teledysk i znałam caaaały tekst na pamięć :) W pamięci utkwił mi również jeden ze strojów Beyonce  - na samym początku wije się (:P) przed kamerą w niby zwyczajnym połączeniu jeansów, białego tanktopu i...czerwonych szpilek. Do tej pory jest to jedne z moich ulubionych połączeń kolorystycznych - moje pierwsze czerwone szpileczki kupiłam w liceum i dopiero niedawno  z ciężkim sercem je wyrzuciłam. Dobrze, że w czasie ostatnich wakacji znalazłam ich godne następczynie :) Tak więc zestaw biel, jeans i czerwień ma swój wielki comeback.

Przepraszam za marne zdjęcia z wszystkimi możliwymi meblami w kadrze, ale mój nadworny fotograf był w rozjazdach, więc musiałam sobie radzić sama ;)






Mam na sobie:
marynarka - H&M
jeansy - H&M
top - Vero Moda
buty - Primark
biżuteria - Asos, Aldo

Zapraszam Was również do zapoznania się z ofertą tego sklepu



Już niedługo będziecie mogły wygrać małe conieco z ClubCouture ;)

45 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja, klasyka ale z pazurem - genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podoba mi się to wkładanie podkoszulków w spodnie z przodu :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Rewelacyjny outfit, bardzo uniwersalny i stylowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie wyglądasz i bardzo ładny kolor szpilek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten teledyski. Lubię takie grzeczne kolory ożywione mocnym akcentem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten klip. Podoba mi się połączenie grzecznych, stonowanych barw z kolorowym akcentem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie połączenia ! jakbym odjęła z 20 kilo z mojej masy pewnie sama bym w czymś podobnym śmigała !

    OdpowiedzUsuń
  8. boski wisiorek, świetnie łączy się z butami ;d
    bosko wyglądasz w ten marynarce! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudownie wyglądasz, wszystko jest świetnie dopasowane, marynarke masz przecudowną jak i buty.

    Ps. śliczne dodatki!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz, masz niesamowicie dobry styl:) Nie lubiłam szpilek z takimi noskami, jednak przekonałaś mnie i dzisiaj się w nich właśnie zakochałam:)

    Pozdrawiam, vogue-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. czerwone szpilki maja w sobie to COŚ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Bardzo ładne szpileczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. klasycznie ale całość ma to coś! czerwone szpilki chyba powinny być elementem każdej kobiecej kolekcji butów:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądasz w tym zestawie ;) szpilki są cudne.
    a co do zdjeć, to wyszły bardzo fajnie, mimo ze bez fotografa ;)
    pozdrawiam serdecznie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwieeeelbiam Beyonce!Tak samo Twoje szpilki:D
    Swietny set!Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Też pamiętam ten moment w teledysku. potem chyba jest w neonowo pomarańczowo-różowej sukience. Dobrze pamiętam?
    Uwielbiam tą piosnekarkę. To prawda, że jest w ciąży?

    Co do outfitu bardzo mi się podoba stonowane połączenie, a do tego kontrast w postaci tych czerwonych szpilek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja od dawna poszukuję czerwonych szpilek, ale w moim mieście trudno o takie jakie sobie wymyśliłam, a chcę nie za wysokie klasyki, czółenka, bez odkrytego palca i nie z zamszu :( Twoje są ładne, a outfit jak zwykle klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. @craving for beauty: Mi się podoba również jak wygląda w Why Don't You Love Me. Genialna tam jest, nie sądzisz?

    http://lady-flower123.blogspot.com/2011/09/wella-pro-series-colour.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny zestaw, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne są te szpilki :)) bardzo ładnie wyglądasz :))
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie w wolnej chwili :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe szpileczki :) moglabys mi powiedziec, jak wstawic do notki banner? ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Efekt strasznie fajny, a i te szpilki są super! Tylko to wkładanie podkoszulka w spodnie do mnie nie przemawia, niespecjalnie podoba mi się ta tendencja ;).

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne buty. :) A to ta bransoletka, którą pokazywałaś ostatnio? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo mi się podoba ten zestaw! mam czerwone szpilki, też kupione w liceum, które uratowały niejedną imprezę, ale juz wysłużyły swoje i są na "emeryturze bo żal mi je wyrzucić :)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajna stylizacja! marynareczka w ślicznym kolorze i elementy czerwone, rewelacja!
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  26. Piekne buciki, świetnie pasują do reszty:)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne szpilki byłyby fajnym akcentem do całego ciemnego stroju :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super! Zestaw! Zwłaszcza marynarka i to zdjecie butków;) Pozdrawiam i zapraszam też do mnie, na pewno ci się spodoba;) http://mullanstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne szpilki :)oczywiście dodaję się do obserwatorów i zapraszam do mnie
    http://kosmetolook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie wyglądasz, zakochałam się w Twoim wisiorku;D Zdradź proszę dokładnie gdzie kupiłaś;) Pozdrawiam;d

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny outfit, mi rownież podoba się to połączenie kolorystyczne. może dodałabym jeszcze czerwoną małą torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dzięki :)

    Mam prośbę - możesz mi napisać, czy mój blog wyświetla Ci się poprawnie? Byłabym wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
  33. A teraz? Bo kurczę u mnie jest wszystko ok :(

    OdpowiedzUsuń
  34. Technologię żywności i żywienie człowieka ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknie :) aż zachciało mi się czerwonych szpilek ;D

    OdpowiedzUsuń
  36. buty i marynarka cudowne :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam ten clip do tej pory;D

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne buty. Reszta też. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. zabawny wisior. całość mi się podoba

    OdpowiedzUsuń