2011/09/11

Portugalia - część 3

Ostatnim przystankiem Waszej wirtualnej podróży po Portugalii była Braga - dziś natomiast zabiorę Was do Porto, następnie odwiedzimy na chwilę Hiszpanię i zatrzymamy się na dłużej na cudownym wybrzeżu Algarve.


Porto powitało nas mgliście. Na zdjęciu pozycja a la syrena morska.






Czymże byłaby wycieczka do Porto bez odwiedzenia winnicy :) 


Na drugi dzień czekał nas dosyć długi przejazd na terytorium Hiszpanii - na tym etapie wycieczki byłam już na prawdę zmęczona, więc gdy przyjechaliśmy do Santiago de Compostela byłam trochę rozczarowana. Owszem miasto było ładne, ale chyba niewarte jechania 4 godzin w jedną stronę - zamiast tego wolałabym jeszcze jeden dzień zwiedzania np. Lizbony :)





Dla mnie największą atrakcją był cudowny targ rybny, choć trochę żal mi było tych wszystkich morskich żyjątek, które skończą swe życie na talerzu :)



Katedra, przy której pielgrzymi kończą tzw. szlak św. Jakuba.

Ostatni dzień objazdu był bardzo luźny - odwiedziliśmy dwa maleńkie miasteczka, Batalhę oraz Nazare.


Lans przy mandarynkach z drzewa.




Pierwsze wow na widok oceanu :) 


Pierwszy raz z ośmiornicą :) 

Po tygodniu zwiedzania przyszedł czas na tydzień odpoczynku (bardzo wyczekiwany) - tydzień ten spędziliśmy w Portimao na wybrzeżu Algarve. Trafiła się nam przepiękna, spokojna okolica z najładniejszą plażą jaką kiedykolwiek widziałam :)

W ciągu tego tygodnia:


Odkrywaliśmy pobliskie miasteczka :)


Podziwialiśmy takie widoki :)


Szczerzyliśmy się jak głupi do sera.


Mieszkaliśmy w hotelu Estrela do Vau ;)


Graliśmy w mini-golfa (wygrałam !)


Gotowaliśmy pyszności (ach te portugalskie ceny w knajpach).


Wieczorami raczyliśmy się trunkami w jaskiniach.


Szukaliśmy skarbów (już po trunkach ;P)



Uff to koniec mojej relacji. Mam nadzieję, że przebrnęłyście przez ten gąszcz zdjęć :>


Przypominam o wrześniowym konkursie :)

Do wygrania m.in. bony do drogerii Leri-sklep.



29 komentarzy:

  1. ah, zazdroszczę ;) wszystko piekne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna fotorelacja:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, i piękne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Ci zazdroszczę :) Świetny wyjazd:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne widoki i tak pięknie wyglądasz na tych zdjęciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękną masz torebkę! CO do urody miejscówki nie będę się wypowiadać, widać na pierwszy rzut oka :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę Ci wyjazy, widoki były przepiękne ;o podziwiam i podziwiam zdjęcia ;)
    Ale jedzenia nie zazdroszczę, jakoś nie przekonują mnie robaki i owoce morza ;d
    lubię krewetki, ale jakoś do niczego innego nie potrafię się przekonać :< ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. na prawdę tylko pozazdrościć (:
    a przed ostatnie zdjęcie najlepsze ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo jaka piękna reklama hotelu;D

    Marzy mi się przejście szlakiem św.Jakuba...chociaż hiszpańską trasą...marzenie...

    OdpowiedzUsuń
  10. relacja bardzo mi się podobała :) widać że super spędziliście podróż poślubną :)

    OdpowiedzUsuń
  11. plaża rzeczywiście prześliczna :)

    a gdzie ci się bardziej podobało - w porto czy w lizbonie?

    na mnie santiago wywarło bardzo pozytywne wrażenie :) w mieście jest mnóstwo zieleni i wiele pięknych parków ;) rekompensuje to trochę fakt, że ciągle jest tam pod górkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne widoki, na tak pięknej plaży można wypoczywać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie. ale nadal uważam, że szkoda pieniędzy na złodziejskie biura podróży i można samemu sobie wyjazd zorganizować.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne wakacyjne zdjęcia;)

    http://artgalleryana.blogspot.com/2011/09/japan-style-dzieciom.html

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie i cudnie... jak ja Ci zazdroszczę... ;(;(;(
    i masz "moją" asosową spódnicę :P

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne zdjęcia !! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Też je uwielbiam. Nie wiem czy dostałaś katalog z ofertą promocyjną z sephory, że jak kupisz zapach żel do kąpieli masz gratis. Skorzystałam z tego. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widoki świetne jedzenie wygląda strasznie ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurcze, widoki fantastyczne. :) Gratuluję udanych wakacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. rewelacyjne zdjęcia :)
    zazdroszczę wyjazdu!

    zapraszam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nieskromnie odpowiem - wiem :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniałe zdjęcia. Bardzo chętnie pojechałabym do Portugalii... ;) chociaż podobno wybrzeża mają zimne.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mogę się napatrzeć na twoje zdjęcia! Zazdroszczę wakacji, przepiękne miejsca! :)
    I Ty taka ładna i stylowa, podobają mi się Twoje ciuszki (bez podlizywajki hehe).

    ♥ Mój blog. zapraszam na 1. rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  24. portugalia to jest moje kolejne wyjazdowe marzenie :) bardzo bardzo piekne zdjecia :))

    coz czekam do majowki :)

    OdpowiedzUsuń