2011/09/28

Nowości z Hean

W poniedziałek dotarła do mnie kolejna przesyłka z Hean - już niedługo możecie spodziewać się recenzji nowości tej firmy. O czym najchętniej przeczytacie ?



Mascara - Boom Lashes :) Obiecuje mega efekt - zobaczymy :)



Odżywka z jedwabiem, tutaj recenzja pojawi się trochę później - wiadomo na działanie trzeba czekać :)



Druga odżywka - tym razem proteinowa. Nie wiem, którą będę testować najpierw ;)



I mój faworyt - DuoChromatic w czerwieni...



... i drugi w zieleni ;)




Wszystkie produkty znajdziecie w sklepie on-line Hean.

19 komentarzy:

  1. Chętnie przeczytam o tuszu, a później o kokosowej odżywce! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O lakierach! :) zwłaszcza nr 601

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawią mnie te odżywki, ja wciąż szukam idealnej, bo te "no name" ze sklepików u mnie sa nieskuteczne :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Też dostałam podobne produkty od tej firmy:) Czekam na Twoje spostrzezenia, ciekawe czy będa podobne do moich :)

    Pozdrawiam, vogue-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Założę się, że lakier nr 601 to dokładnie ten sam co Sensique 259 Moss Temple :D

    OdpowiedzUsuń
  6. O lakierach!
    W sumie bardzo mnie interesuje ten zielonkawy, podobny duochrom teraz jest z sensique. Ale może mi się wydawać, że są podobne ;). A czerwień jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czerwony lakier i odzywka proteinowa. ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. paaatrz! :D:D:D
    http://www.asos.com/pgeproduct.aspx?iid=1675701

    OdpowiedzUsuń
  9. o tym pieknym, czerwonym lakierze :)

    Zapraszam http://lbd-iwantmore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko mnie ciekawi:-)Maskara,ta odzywka proteinowa ma fajny kolor,no i lakierki:-)Miłego testowania:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Maskara i odżywki b. mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem bardzo ciekawa lakierów duo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam czytać o lakierach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądają, ciekawa jestem jaki jest efekt no i trwałość. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No oczywiście, że o lakierach! Ten czerwony mnie zauroczył ;>

    OdpowiedzUsuń
  16. o przyda mi się dobra odżywka do paznokci :)
    pozdrawiam i zapraszam.
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń