2011/09/22

Lakier Catrice My Cafe au Lait at Notre-Dame 030

W kolejce czekają nowe lakiery, ja tymczasem spieszę z recenzją pięknego nudziaka marki Catrice. Już na wstępie zaznaczę, że chyba lepiej trafić nie mogłam - jest to chyba najładniejszy odcień nude jaki kiedykolwiek miałam. 

PEŁNA NAZWA PRODUKTU

Lakier Catrice Ultimate Nudes 030 My Cafe Au Lait At Notre-Dame

KILKA SŁÓW OD PRODUCENTA
Nowoczesna elegancja to synonim delikatności i nude. Sześć odcieni wśród których znajdziesz delikatne róże i beże zapewnią ci niepowtarzalny wygląd. Wybieraj spośród błyszczących kolorów. Nałóż jedną wartwę dla delikatnego efektu, dwie dla pełnego krycia.

CENA
9.99zł za 10 ml. Firmę Catrice znajdziecie w Drogeriach Natura.

MOJA OPINIA
No cóż ja mogę powiedzieć – jestem zakochana. Odcień jest wręcz idealny, by stworzyć tzw. Manekin hands. Po kilku miesiącach malowania paznokci praktycznie wyłącznie ciemnymi lub soczystymi kolorami, taka kawa z mlekiem jest znakomitą odmianą. Lakiery Catrice mają jak dla mnie idealną konsystencję – jest dosyć rzadka, ale właśnie takie lubię najbardziej. Mam wrażenie, że nudziaki mają trochę gorszy pędzelek niż lakiery z regularnej kolekcji, ale wiadomo, że jest to sprawa indywidualna (swoją drogą jestem dosyć wybredna jeśli chodzi o ten aspekt lakierów ;)). Nudziak nakłada się bardzo łatwo, rach ciach i paznokcie pomalowane. A efekt...nie mogłam przestać patrzeć na moje paznokcie – wyglądały bardzo elegancko w tym odcieniu, idealnie do pracy w biurze. Na plus należy odnotować także trwałość – na podkładzie Nail Tek lakier wytrzymał 4 dni, co na moich paznokciach jest na prawdę świetnym wynikiem. Zmywa się łatwo, jak to kolory w jasnych odcieniach. Największą wadą tego lakieru jest to...że mam chrapkę na inne odcienie tej serii ;)






23 komentarze:

  1. czemu w Giżycku nie ma Catrice, protestuję! :< Przepiękny kolor. Masz bardzo ładny kształt paznokci (nie to co mój ;p)

    OdpowiedzUsuń
  2. idealny nudziak :) u mnie też niestety nie ma Catrice :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny nudziak, taki na każdą okazję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nasz nudziak! :D Jest cudowny. Co gorsza też mam ochotę na kolejne odcienie, ale robię sobie narazie przerwę od lakierów, bo się z nich nie wykopię ;). 050 mnie teraz kusi.

    OdpowiedzUsuń
  5. rzeczywiście jest piękny. cieliste są bardzo trudne bo najczęsciej są dośc gęste i strasznie się rozmazuja podczas malowania. Kupiałam wczoraj w rossmanie zielony Wibo podobny do tego ktoryn ostatnio pokazywałąś- taki fajny oiliwkowy maskujący kolor wychodzi;-) a bałam się o efekt grzybicy;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba się na niego skuszę, bo jest o połowę tańszy niż te z inglota na które mam chrapkę :D i ładnie prezentuje się na paznokciach :)

    a ile warstw on potrzebuje?

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolorek, w ogóle lakiery Catrice są przepiękne ale na moich paznokciach wytrzymują max.1,5 dnia...
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny kolor ostatnio lubię takie;d Dzisiaj kupiłam emalie w szarym kolorze;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Piękny nude! i chyba właśnie takiego szukam...szkoda że u mnie w mieście nie ma szafy Catrice w Naturze. :(

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny odcień, lubię takie lakiery :)
    pozdrawiam i zapraszam.
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolor. :) Idę jutro poszukać u nas. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie udy!!! masz świetną figurę więc żadne spodnie Ci nie zaszkodzą! :) skoro moje to zniosły to nic im nie straszne :)

    p.s. kupiłam złoto z catrice i jestem zachwycona! nie tylko kolorem ale i trwałością, konsystencją i szybkością wysychania. W przyszłości z pewnością skuszę się na coś jeszcze z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny kolor :)) bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie w wolnej chwili :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie lakierki :) Gdyby nie fakt, że mam kiepski dostęp do kosmetyków Catrice pewnie bym mu się bliżej przyjrzała ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. nigdy jakoś nie mogę dojść do żadnej drogerii natura, zawsze ląduje w rossmanie, ale muszę wreszcie się tam wybrac!

    OdpowiedzUsuń
  16. polecam 040 Petit Four As Dessert. zakochasz się jeszcze bardziej niż w 030. w buteleczce wygląda dość ciemno, ale na paznokciu obłędnie.

    OdpowiedzUsuń