2011/09/30

Hean DuoChromatic 601

Śpieszę z recenzjami lakierów Hean z serii DuoChromatic, bo takie recenzje robi się najszybciej. Poza tym większość z Was była ciekawa akurat tej nowości marki Hean – więc proszę ;)

PEŁNA NAZWA PRODUKTU

Hean Duo Chromatic Nail Enamel 601



KILKA SŁÓW OD PRODUCENTA

Wielowymiarowy kolor i połysk w prawdziwie królewskim wydaniu. Kolory wzbogacone metalicznymi drobinkami. Gama 8 przenikających się, iskrzących kolorów.

CENA

4,99 zł za 7 ml. Dostępne w sklepie online www.hean.pl oraz w małych drogeriach.

MOJA OPINIA

Postaram się, żeby opinia była obiektywna i nie wpłynął na nią fakt, że kolor 601 nie do końca przypadł mi do gustu. Nakładanie lakieru jest bardzo przyjemne – dosyć płynna konsystencja łatwo rozprowadza się po płytce. Starczą dwie warstwy, ale ładniejszy efekt otrzymujemy dopiero przy trzech. Niestety dalej nie przekonują mnie pędzelki Hean – trafiłam na jakiś krzywo wycięty co było trochę niewygodne, ale jak widzicie paznokcie udało mi się pomalować równo ;) Nie wypowiem się na temat czasu wysychania, gdyż jak już wiele razy pisałam zawsze używam dodatkowego preparatu w tym celu. Mogę natomiast powiedzieć co nieco na temat trwałości – niestety podobnie jak w przypadku serii Colour Obsession nie jest za dobrze. Lakier zmyłam po 2 dniach, jednak już dzień po malowaniu delikatnie starł się na końcach paznokcia. Jeśli chodzi o sam kolor, tak jak wspomniałam nie jest to do końca moja bajka. Ale trzeba przyznać firmie Hean, że lakier jest prawdziwym kameleonem. Prawie w każdym świetle wygląda inaczej, ładnie się mieni. Szkoda tylko, że te złoto-miedziane refleksy widoczne w buteleczce na paznokciach tracą swoją wyrazistość. Jednak mimo wszystko, efekt jaki otrzymujemy jest dosyć ciekawy (i trudny do sfotografowania :)). Niska cena lakieru na pewno skusi wiele z Was do jego wypróbowania. Pomimo paru minusów za taką cenę na pewno warto.


Mam nadzieję, że zdjęcia chociaż trochę oddają efekt 'duo-chromatic'.

24 komentarze:

  1. w ogóle nie podobają mi się lakiery z odcieniami zieleni i z tym jest tak samo. dlatego czekam na recenzję tego czerwonego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten kolor.. Choć zdjęcia mogłyby być większe i z bliska bardziej żeby można było dokładnie obejrzeć swatche :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mój odcień, jakoś zielenie wyjątkowo mi 'nie leżą'

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz przepiekne paznokcie!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedyny kolor tego sezonu, który może przyciągnąć moje zainteresowanie.


    femalepleasurelola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy kolor dostałaś :) ja nie jestem zadowolona z tych lakierów jeśli chodzi o kolor natomiast u mnie z trwałością rewelacja :) trzymały się od poniedziałku do czwartku i dopiero wieczorem w czwartek widziałam małe uszczerbki ;)

    Pozdrawiam, vogue-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. tyle minusow, wiec nie sadze,ze warto go kupic :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dużo minusów ma, ja bym wolala zreszta jakis bardziej wyrazisty kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  9. sam kolor jest nawet ciekawy, ale minusy odpychają.

    OdpowiedzUsuń
  10. strasznie mnie ciągnie do takich kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się odcień :) muszę sobie wieści kupić jakiś ten lakier :)

    Bardzo fajny blog :)

    Zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny kolorek :) i wierzę, że na żywo jest jeszcze ładniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie podoba mi się jego kolor , ale ' działanie ' owszem ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne masz paznockie:)

    pozdrawiam!
    czysiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń