2011/05/08

Black on black with a little hint of...black

Są dni kiedy naprawdę nie mam ochoty na myślenie co na siebie włożyć, co z czym zestawić itd. Wtedy najlepiej sprawdzają się klasyczne zestawy, a cóż jest bardziej klasyczne niż czerń ? Żeby nie było nudno i płasko warto pobawić się teksturą ciuchów w tym kolorze - ja zestawiłam koronkę, z jeansem i krokodylą lakierowaną "skórą". Marynarka jest natomiast jednym z moich najlepszych second handowych łupów. Znalazłam ją jakieś 4 lata temu, kiedy moda na boyfriend jacket dopiero raczkowała, ale wiedziałam że się pokochamy. Co najlepsze pochodzi z domu mody Moschino i zdaje się być oryginałem :) Uwielbiam jej srebrną lamówkę, która wyróżnią ją spośród innych czarnych marynarek.






Co mam na sobie ? 

marynarka - Moschino, sh (pewnie około 7 zł)
koronkowy top - Reserved (49 zł, zeszły rok sezon jesień-zima)
jeansy - H&M (129 zł)
torebka - Primark (około 7 euro, kupiona w Barcelonie)
buty - Deezee (zeszły sezon wiosna-lato; 39 zł z %)

10 komentarzy:

  1. Piękne są te buty! Dlaczego ich nie kojarzę?

    OdpowiedzUsuń
  2. bo o nich zapomniałam ;p a poza tym nie są najwygodniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny outfit! :) Ta marynarka to prawdziwa perełka :)))
    Ja jutro postaram się zrobić jakiś wpis, bo ostatnio zaniedbałam bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. koronkowy top to mój faworyt, wygląda świetnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uff to mnie pocieszyłaś, ja jestem właśnie na tym etapie, gdzie z nieostrożności popełniam głupie błędy, lub przez presję ze strony innych kierowców co jest chyba jeszcze gorsze;)Auto póki co całe, ale parę razy było blisko tego, by doszło do jego uszczerbku;)

    Zestaw super, rewelacyjna kopertówka, szukam właśnie czegoś podobnego:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw! :) buty są boskie :)

    piszę o marketingu społecznościowym na facebooku, konkretnego tematu jeszcze nie sprecyzowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zestaw bardzo fajny, marynarka boska! ja jak znajde cos wartego uwagi w lumpie to cena jest jak z przeceniony w sieciowce + plamy lub dziury;/

    OdpowiedzUsuń
  8. a mozna wiedzieć skąd te sliczne okulary? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Drogi Anonimie,

    okulary są z ASOS, ale niestety nie ma już ich w sprzedaży :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne buty, całość ekstra! :)

    OdpowiedzUsuń